Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaraNova schreef:
Fly_high schreef:Animal schreef:Baby 10 is ook uit het ei! Hij heeft wel de eizak halfvol afgestoten en deze leek wat verkleurd. Hij heeft dus straks mogelijk wel wat extra aandacht nodig omdat hij minder voedingsstoffen heeft opgenomen dan de rest.
Hij oog wel gezond en gedraagt zich zoals het hoort! En hij is knap! Weten jullie de morph?
[ [url=m/aBP9Nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sowieso banana en qua alienheads denk ik aan Enchi (?). Voor pastel lijkt me te donker. Knap kind in ieder geval
Ik zat naar aanleiding van dit topic gisteravond naar slangen te zoeken, mijn vriend heeft er helemaal niets tegen dus dan maar nog goed inlezen en ff doorsparen![]()
Wat mij wel opvalt is dat redelijk veel slangen die online te koop worden aangeboden, ook door kwekers die het grootschalig lijken te doen, er niet heel florisant eruit zien en in - naar mijn idee - ongeschikte verblijven (zoals rack met alleen droog zaagsel daarin oid) worden gefotografeerd. Ik kan me voorstellen dat net zoals bij honden en katten er ook broodfokkers (broodkwekers?) tussen zitten, hoe kun je deze als beginner het beste vermijden? Waar moet je op letten in het verhaal van de kweker om te weten dat het geen ellende en snelle broodfok ten koste van het dier is?
BarbaraNova schreef:Animal schreef:
Mooi beestje! Pastel Yellowbelly?
Ik doe even een wilde gok hoor
Volgens mij alleen Pastel, maar vond haar aliens zo mooi geel oranje. Vader is een banana chocolate en moeder is een Pastel
Animal schreef:Je hebt het goed! Banana Enchi klopt helemaal
Animal schreef:Ik denk dat je met zaagsel in dit geval lignocel of aspen bedoelt. Dit is prima geschikt, mits de kamer wordt bevochtigd voor een juiste luchtvochtigheid. Voor terraria is dit ongeschikt omdat lampen zorgen voor extra verdamping.
Luxorvalkje schreef:Andere vraag: hoe doe je dat met vakanties?
Als je ze eens in de twee weken moet voeren zou je in principe twee weken weg kunnen.
Maar dan zou ik bezorgd zijn of de lampen het wel goed doen, en of de luchtvochtigheid voldoende is (bestaan vast moderne opties voor, maar toch).
De gemiddelde buurvrouw zal dit niet willen / kunnen doen.
Lijkt me helemaal lastig met de uitgebreide hobby van TS.
En stel je wil een maand weg? Wat doe je dan?