En Mango natuurlijk, maar dat is geen valkparkiet

Wat fijn dat Tommy en Nukumi samen zo gelukkig zijn
Hier kroelde ze wel graag, dus ze kent het wel! Maar ze hebben uiteindelijk natuurlijk allemaal hun eigen karakter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben niet zoveel meer op Bokt te vinden tegenwoordig, beetje druk 

hij mag af en toe nog met zijn meisje kroelen, maar soms dan vind Phyre dat ineens teveel en jaagt hij hem weer weg. Ook als ik buiten de kooi sta.
helaas heeft Phyre het ook op zijn vriendinnetje gemunt en niet op Leia die nu nogsteeds vrijgezel is en zich ook niet echt met het drietal durft te mengen.
Danique_G schreef:Wat is jullie nieuwe huis trouwens mooi geworden! De bankkleur geeft me wel echt stress in combinatie met kakjes
Doekje erover en klaar.
Ze zitten allebei het liefste heel de dag in je nek aan je haar, oor of trui te plukken
Sicayes schreef:Hahaha ik denk het ook. Ik hoop voor de rest ook dat hij een beetje indimt. Hij is echt heel gezellig en brabbelt terug tegen je maar ALLEEN IK MAG AANDACHT EN DE REST NIETTTT.

Danique_G schreef:U vraagt wij draaien!
Tommy rende direct naar me toe toen ik erbij kwam staan.
[ [url=m/RjZj4M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is nu nog heel plat gezegde een ordinaire bak. Wil het nog wel verder uitbreiden en uitdagender maken! Maar kyto moet eerst hier aan wennen
Volgens mij weet hij al wat komen gaat

echt heel lief!
Solo zit soms echt hijgend in een hoek van de kooi als het heel heftig word.
dus ik hoop dat dit werkt.. er is nu regelmatig zoveel onrust dat ik het sneu vind voor alle vogels. Ook elke dag als ze los zitten houd Phyre Solo weg
het is gewoon net pech dat hij en Solo dezelfde dame leuk vinden denk ik en dat Solo net te sullig is om zich dan te verdedigen tegen Phyre.
Ik mag hem niet kroelen, maar hij is wel altijd in voor een gesprek (hij brabbelt dan ook echt terug) en samen een liedje zingen. Ik hoef Addam's Family maar in te zetten en hij doet mee. Hij komt dan helemaal naar de tralie toe en gebruikt bakjes en stokken ter musicale ondersteuning.

dus of het heel erg heeft geholpen kan ik niet zeggen. Moet er echt over nadenken wat nu het beste is. Ik zou Phyre en Leia apart kunnen huisvesten maar hij jaagt Leia ook altijd overal bij weg. En zusjes Leia en Tia zijn ook wel graag samen op stap. De enige die dingen mag is Tia, maarja Tia is niet zijn meisje.