Wow! Hera heeft ook al die mooie gele "pareltjes" op de veren zitten, prachtige vogel ook!
Zo kom je toch weer achter verrassingen als je met iemand in gesprek bent blijkbaar. Die man wist blijkbaar iets over jouw vogels dat jij nog niet wist.
Raineri
Geplaatst: 21-03-21 22:12
Prachtig die pareltjes! Heb het idee dat zij en Tommy echt dezelfde vorm koppie hebben. Van voor lijkt het altijd een beetje alsof hij heel boos kijkt
Ik lees ook graag mee Cayenne. Ik heb echt helemaal niets met vogels (sterker nog: ik heb een behoorlijke fobie) maar je spreekt met zoveel liefde en passie over je vogels dat ik het hartstikke leuk vind om over te lezen en te leren. Ik hoop dat je snel een eerste piepei mag hebben.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-21 18:12
PIEPEI!!!!!!!!!
Bij Marabi en Dainty! Het eerste butsje is gezet! Sorry, ik was de hele middag weg dus geen foto's, maar ik verwacht ook nog niet dat het er al snel uit klimt. Die is voorlopig nog flink aan het hameren en beitelen om eruit te klimmen
Wat leuk dat je volgt Lau! Wat rot dat je een fobie hebt! Hopelijk kunnen mijn vogels je daar een heel klein beetje bij helpen!
Het was echt net begonnen met timmeren hoor! De luchtcel is gekanteld en het eerste gaatje was net gemaakt. Dus die moet het hele ei nog rond en is nog wel even bezig
Om eerlijk te zijn had ik ze nog niet verwacht Mijn theorie was dat ze iets langer nodig hebben qua ontwikkeling omdat de buitentemperatuur nog vrij laag is. Tot zover dus die theorie. Dat kan ook weer de prullenbak in