Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kally schreef:Leuk om te zien hoe ze ontdooien en zo met elkaar al lekker kunnen eten…
solarpleure schreef:kally schreef:Leuk om te zien hoe ze ontdooien en zo met elkaar al lekker kunnen eten…
Ze ontdooien vrij snel. Peach valt me nog een beetje tegen. Die vindt vis en snoepjes wel lekker, maar niet super lekker. Dus ben nog zoekende naar wat haar uit d'r schulp doet komen.
Orange is vooral heel onzeker. 4 kittens rennen achter een hengeltje aan en hij vind het machtig mooi, maar geen idee wat hij er mee aan moet. Ook Peach weet niet wat ze met een hengeltje moet, dus ook daar kan ik ze niet mee verleiden.
En wat bijzonder blijft...op Tim en/of Liza al 11 reacties. Op Mango en Lemon 0
@Lovelyfiefy je bent dus niet de enige die Tim wel heeul knap vindt
solarpleure schreef:Vanmiddag komen er mensen voor Tim en/of Liza ennnnnn er komen mensen voor Bolus en Bagel![]()
Voor Lemon en Mamgo zijn nu ook veel reacties binnen gekomen, dat waren gewoon dieseltjes denk ik.
@Keandra, hier ook een poes met slechte plasmanieren helaasgelukkig neemt niemand het over en met aanpassingen is het binnen de perken te houden.
@Koenlover, wat leuk om ze zo weer tegen te komen! Ik vind t vaak zo schattig hoe jonge kittens gelijk vriendjes met elkaar zijn. Dat duurt met wat oudere kittens toch wat langer. Orange en Peach zijn oké met de rest en vice versa, maar t zijn geen maatjes. Dat kan natuurlijk nog wel komen, maar duurt langer