prachtig! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prachtig!

Ook vond ik dat de melk niet helemaal lekker op gang kwam en haar melklijsten wat leeg en slapjes oogde. Ik had nog puppymelk in huis en heb dat gemaakt en gevoerd icm karnemelk en vanochtend leken de melklijsten een stuk voller en trof ik allemaal gevulde buikjes onder mama aan.
Maar al met al doet ze het echt super! XxDiandraxX schreef:Super leuke pups. Heb de bevalling ook gevolgd, was mooi om te zien!
Is reutje lichtblauw een black of een blue (of komt blue niet voor bij de schotten?)
mijn matras voor de ingang gelegd en dan lag ze bij mij en met haar kop in de ingang
en erna ook rust en goed moedertje. Geniet er hard hard hard van, het gaat zo snel. Ik was kapot na de 8 weken maar als ik nu de video’s herbekijk…

echt te snoezig Dana met haar kids Ro0sje schreef:Wat intensief zeg de zorg voor een nest puppy’s. Ik heb dat wel vaker gehoord, maar nu ik dit zo lees lijken het wel mensen baby’s zo druk ben je er mee!
Bij katten is dat toch echt anders. Heb je nu zelf ook vrij van je werk moeten nemen?
wat een schatjes, die foto dat ze ook lekker als een bultje bij Dana liggen
Super leuke namen! Ik ga nu eens kijken wat voor streams jullie bekijken want ik ken werkelijk geen van hen