Ik vind het nu echt heel dubbel. Je merkt wel dat ze steeds meer eigen aandacht willen en dat ze nu steeds groter en eigenwijzer worden. Dus je weet gewoon dat het dadelijk beter is als ze een eigen baasje gaan krijgen. En je hebt natuurlijk met de een meer een klik dan met de ander. Daar komt bij dat je natuurlijk weet vanaf het aller eerste begin dat ze weg gaan.
Maar ergens ga ik ze ook wel heel erg missen. En ik denk dat de nodige tranen gaan vloeien
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-19 10:07
Ik heb voor de pups, nouja voor mezelf, een fotolijst besteld. Als het goed is komt ie morgen binnen
En daar komen dan deze foto's in. Nog even goed uitzoeken welke natuurlijk
Vind het heel knap van je hoor. Ik zou dat echt niet kunnen. Zou alles willen houden, daarom begin ik er niet aan. En heel normaal hoor dat er traantjes gaan vloeien.
De lijst is echt heel gaaf, ze zijn stuk voor stuk zo knap! Ik zou het ook echt lastig vinden al weet je vanaf het begin dat er wat weg zouden gaan. Succes alvast
Bizar dat het zo snel ging! Hopelijk allemaal gouden mandjes, de goede start heb je hen sowieso al gegeven!
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-19 17:41
Oryani schreef:
Bizar dat het zo snel ging! Hopelijk allemaal gouden mandjes, de goede start heb je hen sowieso al gegeven!
dat vind ik lief!
Zoals het er nu naar uit ziet hebben ze echt allemaal top baasjes! De nachten gaan ook al goed bij de nieuwe baasjes dus dat is top! En we kunnen elkaar blijven volgen in een FB groep!