Sterker nog, je kunt ze beter wegen dan de 4 weken aanhouden met beertjes.. Ik had hier een beertje van 260 gram bij 2.5 week leeftijd bij de moeder weggehaald en 10 wkn later beviel zijn zusje van een jong.. hij is de vader! Gebeurd haast nooit dit maar het kan.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-19 14:13
Jeetje dat is wel heel jong, wat bizar! Heeft het zeugje dat goed volgehouden? Ik heb Freddy en Diggy ook wat vroeger weggehaald, rond de 3 weken. Ik denk ook niet dat ik Alfie en Bobby tot vrijdag laat zitten. Ze naderen de 300 gram al en lopen nu al een week rond hun zusjes te pruttelen..
Ze zijn vanochtend op zichzelf gaan wonen Ze werden enorm vervelend naar de zusjes, dus dan maar een paar dagen vroeger. Helaas had Diggy net vanochtend diarree, dus ze kunnen nog niet bij hem Heel sneu, beestje is in zijn hele leven maar 1 avond ziek geweest, en dan precies nu terwijl hij ze zo leuk vindt.. Hopelijk kan hij er snel bij.
Aah de eerste baby’s al op eigen pootjes. Jammer dat ze niet meteen bij paps konden maar dat komt vast goed.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-19 17:31
Ik vermoed dat Diggy niet tegen koriander kan, dat hadden ze voor het eerst op. Vanochtend was er niets meer aan de hand, dus kon hij erbij! Alfie & Bobby waren hem meer aan het klieren dan andersom. Diggy is zo lief, die doet geen vlieg kwaad en laat het allemaal maar over zich heen komen Nu is het helemaal goed. Ze eten zij aan zij en slapen rustig allemaal op een eigen plek. Helemaal blij mee, dit was uiteindelijk het doel van het nestje; vriendjes voor Diggy
Of het goed blijft gaan zal de tijd leren. Alfie is nu al ontzettend brutaal, dus het is even afwachten wat die uit gaat vreten als hij gaat puberen. Eventueel kan ik hem wel laten castreren, maar dat doe ik liever niet omdat hij dan nooit meer kan dekken..
Ik zie dat jij zo'n drinkflesje hebt hangen. Heb ik ook geprobeerd maar dat bleef druppen, van verschillende merken maar hetzelfde probleem. Is dat bij jou ook zo? Of is er een truc om dat te voorkomen?
Ik heb altijd hetzelfde merk flesjes. Af en toe is er een versleten of gaat er een kapot, dan gaan ze druppelen. Verder heb ik daar gelukkig geen last van.
Nibbit heeft de laatste tijd vaker wat nattige oogjes. Ze is ruim 6,5 dus ze heeft wel eens wat ouderdomskwaaltjes, maar ze voelt zich gelukkig helemaal prima.
miesnaom
Geplaatst: 23-01-19 22:59
Ahhh. Nibbit kijk idd niet blij en de 2 baby’s kijken zo onschuldig