Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik heb inmiddels iemand gevonden die het hier "in de buurt" geeft, wel flink aan de prijs (is ook priveles) dus ga nog even overwegen of ik het echt zo graag wil doen. Denk toch maar gewoon eens een proefles en kijken hoe het zit daarna.
Vind het ergens wel prima dat ik zaterdag niet kon, had me verrekend en de kleine was pas 12 weken en is nog altijd bang voor andere honden
Lukasje schreef:Azmay schreef:Ik heb inmiddels iemand gevonden die het hier "in de buurt" geeft, wel flink aan de prijs (is ook priveles) dus ga nog even overwegen of ik het echt zo graag wil doen. Denk toch maar gewoon eens een proefles en kijken hoe het zit daarna.
Vind het ergens wel prima dat ik zaterdag niet kon, had me verrekend en de kleine was pas 12 weken en is nog altijd bang voor andere honden
En toch heb je wat gemist hoor! Ik denk trouwens dat Jack en Noor prima met de kleine hadden omgekund
Mag ik trouwens vragen wie je in de buurt had gevonden (mag ook per pb)? Ik ben nog steeds op zoek. En ja, prijzig is het zeker wel !
Lukasje schreef:Kennen jullie toevallig deze : http://hondenschooltrackandtrail.nl/det ... tent-inner ?
Wat zijn jullie ervaringen?
_Aurora_ schreef:Super leuk om te zien zeg!! Daar ben je in goede handen bij mike.
Ieder heeft idd zijn eigen methode. Ik ben ook geen voorstander van eindeloos op boxen maar ieder traint op zijn eigen manier.
JesdaJinn schreef:Ik loop tegen een probleempje aan.
Ik krijg het idee dat Flappie niet op de geur af gaat maar puur de box aanwijst doordat ik klik.
Als er 3 boxen staan dan gaat ze ze allemaal af en wanneer ze die goeie heeft klik ik en dan doet ze eigenlijk niks ander meer. Net of ze op zoek gaat naar de klik en thats it.
Iemand enig idee of dit normaal is of wat dan ook?
Heb dit nog niet aangegeven bij de trainer overigens..
JesdaJinn schreef:Ik loop tegen een probleempje aan.
Ik krijg het idee dat Flappie niet op de geur af gaat maar puur de box aanwijst doordat ik klik.
Als er 3 boxen staan dan gaat ze ze allemaal af en wanneer ze die goeie heeft klik ik en dan doet ze eigenlijk niks ander meer. Net of ze op zoek gaat naar de klik en thats it.
_Aurora_ schreef:JesdaJinn schreef:Ik loop tegen een probleempje aan.
Ik zou dit idd aangeven bij de trainer. Ik werk zelf al.snel met andere geuren erbij zodat ik zeker weet dat honden op geur zoeken en niet op afwijking van geen of wel. En klikken op het zien van wel of geen opmerking van de juiste geur en werken aan een aangeleerde verwijzing. Maar daar ben je vast mee bezig met je trainer.