Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Ik weet gewoon nog niet of het een reu of teef wordt. Mijn terf is nu bijna 2 mijn reu net een jaar. In ons ras mogen teven gedekt worden vanaf anderhalf jaar, maar deze teef zal minimum 2 zijn voordat ze pups heeft.
kiwiwitje schreef:MyWishMax schreef:
Maar je zal zien dat we verliefd worden op een pup en die toch hier rond blijft lopen.
Hoe kun je nu niet verliefd worden op een pup
We hebben afgesproken dat als we er eentje kunnen houden we het doen. Maar maar mochten er genoeg pupkopers zijn gaan ze gewoon weg. En mijn vader wil er eentje dus ik kan altijd de ''leukste'' naar hem doen
Van schreef:Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n puppymens. Het fokken en alles er omheen en die eerste weken vind ik geweldig. Maar een pup van 8 weken naar volwassenheid moeten begeleiden vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik val dus ook niet zo snel voor een pup 'om te houden'
MyWishMax schreef:Ik vind ze in het begin enorm schattig en een groot gedeelte heel leuk, maar vanaf een aantal weken slapen ze minder, maar weten ze nog niet de regels en dat werd best vermoeiend haha. Stukken gipsplaat van de muur, niet op kunnen sluiten, niet alleen kunnen zijn, niet zindelijk te krijgen. Nee, die roze wolk was snel over. Maar toch vind ik het ook wel heel leuk en na die pup vallen ze allemaal mee.
Zoe_97 schreef:Machie schreef:Over stamboomnamen... Mijn ene hond heet Din-Mar's Dumás. Dumás is ook zijn roepnaam. Mijn andere rashond heet Nice Of You To Come Bye Dark Side. Haar roepnaam is Fiji
Noytcb. Jij hebt ook een border? Heb je een foto?