Ik heb hem vandaag/gisteren pootje geleerd (nouja we zijn nog oefenden) en roll over (wat echt super makkelijk ging) alleen hij is nu zo enthusiast met die trucjes dat als ik gewoon zit of liggen van 'm vraag dat ie gelijk omrolt

Hij doet het verder erg goed op het moment. Yay, geen ongelukjes in huis meer ook! Helemaal top.
We hadden overigens vorige week een raar voorval in het hondenpark.. een man kwam met z'n 3 kleine kinderen naar binnen omdat ze hondjes wilden aaien. (WTF?)
Ik heb het over misschien een 1 jarig kindje en eentje 5 en 7 ofzo.
Er was ook een hele stevige bulldog in het park en die was dus enthusiast en sprong op. Dat meisje van een jaar of 5 KRIJSEN joh! Want ze dacht natuurlijk dat ie d'r aanviel maar ze had iets in de hand, een bal ofzo en de eigenaar zei nog laat het vallen laat het vallen...
Arme hond schrok zich te pleuris en was in de war want toen heeft zn baas 'm maar even aangelijnd.
Wat bezielt je om met je kleine kinderen het hondenpark in te gaan als je zelf geeneens een hond hebt? Met vreemde honden.. zonder even te vragen of dat wel okay is.
Ik had zelf gezegd dat als ze Lenyx willen aaien dat ze dat niet op 't hoofd mochten doen en dat hij op het moment erg scherpe tanden heeft en als hij bijt hij dat niet opzettelijk doet en het risico voor hen was.

Echt, begrijp ik nu niets van.