Nee, en dat mag die van ons ook niet hoor. Hij mag namelijk niet zomaar de tuin in.
Avelienvd
Geplaatst: 03-08-17 12:17
Hier deuren ook verboden terrein. Balder kan nu: Los Naast/volg Zit Lig Linkerpoot Rechterpoot High five Buig Mooi Hoog Op Tussen Onder Kruipen Dood Blijf nog aan het trainen Touch nog aan het trainen Leave it
AlwaysH
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-17 12:24
Komt ie: Zit Af Volg Naast Voet Wacht Apport Rond Rol Zit-af-zit High five Poot High ten (tien) Touch Kijk eens Hoog (springen op commando) Sta Vrij Hier Kusje
Ben vast nog wel wat vergeten
High five en poot kan hij zittend, liggend en staand, en hij wisselt ook van poot mbt welke hand je gebruikt.
Knakker
Geplaatst: 03-08-17 12:48
een heel rijtje, het meeste ervan kan die van ons ook
Sepke springt uit enthousiasme tegen mensen op. Nooit af kunnen leren. Hij gooit dan zijn volle gewicht mee dus regelmatig bezorgd hij blauwe plekken.
odilia1
Geplaatst: 03-08-17 13:15
Mag hier ook niet. Dan zou ie dat ook doen als ie lekker buiten is geweest in de bagger....nah laat maar haha doe m zelf wel dicht....
Bo_Y
Geplaatst: 03-08-17 13:52
Leuk al die stabij's met hun kunstjes
Saar is 10 maanden en kan: Zit Lig Blijf en dan weglopen ook uitbeeld en wachten tot ik roep of terugkom Highfive beide poten Pootje Op haar bips zitten met beide poten in de lucht Op haar achterpoten rond springen Hoog (ergens op) Op ( alleen de voorpoteb Laag ( weer met 4 poten op de grond) Komen op bevel Los en aan de riem volgen Apporten Terwijl ik blijf staan, haar rond sturen over een parcoursje Achterpoten en voor 1 optillen ( handig met schoonmaken) Plaats ( naar haar kleed/strether in de kamer) In bed, naar de bench Rondje ( rondje draaien) Door Over ( ergens overheen springen) Tussen ( tussen mijn benen door zitten) Tussen mijn benen slalomen Je kunt haat vooruit sturen om iets op te halen
Ooooh haha, de achterdeur doet hij niet open hoor, voordeur ook niet. Maar de tussendeur van de woonkamer naar de keuken bijvoorbeeld wel. En eigenlijk ook alleen maar als ik 'deur!' roep, anders komt het niet eens in hem op
Wiskey1
Geplaatst: 03-08-17 21:45
Renee1991 schreef:
Ooooh haha, de achterdeur doet hij niet open hoor, voordeur ook niet. Maar de tussendeur van de woonkamer naar de keuken bijvoorbeeld wel. En eigenlijk ook alleen maar als ik 'deur!' roep, anders komt het niet eens in hem op
Bij ons idd ook alleen de tussendeur dichtdoen op commando. Alleen als we niet thuis zijn, doet ie m dus ook wel eens open, wat niet de bedoeling is, best knap, want het is zon ronde draaiknop. Al gaat dat nu ook al een stuk beter. Snachts doet ie dat dan weer niet, best apart.
Als we volgens hem te lang op bed liggen, wordt je er ook uit gejankt zo ongeveer, net een wolf. Overigens doet ie dat echt niet om 6 uur in de ochtend, heel af en toe als iedereen weg is en 1 nog op bed ligt
Knakker
Geplaatst: 04-08-17 18:19
deur openen, dat vind ik knap, zoals hulphonden dat doen, heel mooi! Die van ons kan dat niet hoor.....
Boyke ook, midden in huis languit gaan liggen zodat je er niet langs kan. Deuren openen niet als een hulphond, maar alleen als wij niet thuis zijn helaas. Deur dicht is wel op commando, was beetje uit een grapje ontstaan, omdat hij altijd de deur wel opendrukt als die losstaat, en dan wagenwijd open laat staan, lekker fris