Eerste wandeling met Miep erbij:

Ging al niet heel verkeerd.
Miep houdt van zwemmen. ZhuZhu vond dat wel een beetje gek:

In de paddock aan de dubbele lange lijnen:

Ze beet wel meteen een nieuwsgierig paard in de neus. Daar moeten we wel wat aan doen. Want ze moet tzt aan het paard mee. Ze wou ook achter de paarden aan. En binnen was ze keurig met de katten, maar buiten ging ze er ook achteraan. Dus ook daar hebben we nog een dingetje. Maar verder kon ik al best goed de paddock mesten met haar erbij. Ze blijft jeurig in de buurt (wel aan de lange lijnen dus) en houdt me goed in de gaten.
Valt me alleen op dat ze heel veel drinktben weinig plast. En ook nog niet gepoept. Mss heeft ze vanmorgen geen eten gehad ivm de vlucht. Dat zou natuurlijk kunnen.
Daar gaat wel de schaar in.
. Prachtige kittens waar je hier een klein maandloon voor moet neertellen.
. Echt een ondernemend type. Ze is inmiddels bijna 4 maanden bij ons. Ik durf haar nig niet naar buiten te laten. We hebben een weg voor de deur waar aardig hard wordt gereden, dus.... maar we nemen haar wel regelmatig mee naar buiten aan een tuigje. Maar er komt natuurlijk een dag dat ze toch naar buiten schiet. Dus hoop er maar het beste van. In ieder geval is t een hele keuke kat. Kletst ook veel. Dat vind ik leuk. Ik heb altijd kletsers gehad (ook de dove. Was 1 van de 3 kittens die ik in 1998 mee heb genomen van een reis naar India. Dus nog een merk ook; oosterse korthaar. Kost hier ook een vermogen, zijn daar de zwerfkatten). Alleen (nog) geen schootzitter. Terwijl (volgens die stichting dan) alle russische katten bijna op je s hoot vadtgeplakt zijn. Maar gisteren zat ze toch voor het eerst op schoot. Maar het belangrijkste was dat dochter een jat in bed had. En dat deed ze meteen. Dus die misdie was geslaagd. Verder is ze superrelaxt met de honden. Ook nu brutasl met de nieuwe, alhoewel de staart dan wel wat dikker is. Mijn andere kat (zwerver hier uit de buurt en uit asiel ook uit de buurt) vindt al die nieuwkomers maar niks. Maar dat is echt een angsthaas. Gelukkig is hij helemaal mijn vriend. En kletst hij ook