Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jarvis vond het zooooo gaaf! Ik heb weer genoten van hoe actief hij mee wilde doen. Hij snapte het direct, en heeft met zijn tweede run de volle 600 meter ronde gedaan.

.

Gelukkig mochten wij trainen bij de windhondenclub in de buurt
Scheelt toch een hele hoop als je het eerst doet om te kijken of het wat is voor de hond

Mariett schreef:Aah wat een leuke foto's!
Ik moest wel even lachen om de zwemfoto's, hij vond het ongetwijfeld erg leuk maar hij kijkt een beetje van 'I've made a mistake.'. En daarna de afdroogfoto's en de geposeerde foto's
Ik moet ook nog altijd lachen als ik hem zie zwemmen. Als het water onrustig is, gaan de oren plat zodat er geen water in komt

Ik ben bevooroordeeld, maar ik snap je volkomen dat je bent gesmolten voor hem

''
Dit zijn alvast de eerste foto's die binnen zijn komen, en ik ben nu al zo blij ermee! 

Maar...ze vroegen ook om een kopietje van de stamboom.
Ik heb hem weer aan elkaar moeten plakken van dat avontuurtje toen Jarvis 16 weken was 

Ik ben blij dat je zo blij bent met onze foto's! Jullie staan er zo leuk op samen

Weten jullie nog over de stress die ik vorig jaar had, en dat ik de lijn weg gaf? Morgen gaan we er weer voor, en vandaag dus uitgebreid voorbereidingen getroffen. Jarvis heeft een complete wellness behandeling gehad
Alles ligt klaar voor morgen, en Jarvis is weer netjes gemaakt 

PureSG schreef:Ik heb de eer gehad om jullie gisteren in het echt te mogen bekijkendenk ik
ik had je willen aanspreken, maar ik was niet 100% zeker dat jullie het waren, en kon zo gauw niet dit topic vinden om te kijken of jullie er zouden zijn
Mocht je nog eens twijfelen, gewoon doen 

Dus dat deed de sint maar niet 

Iets met een eigendomsbewijs
Dus 1 dag voor de afspraak, want ik kwam er op vrijdagavond pas achter dat ik het aanvraagformulier had, niet het eigendomsbewijs zelf
) nog het RvB (Raad van Beheer) gebeld. Dingen nagevraagd, via de mail in ieder geval hem alvast over kunnen zetten op mijn naam. Daarna dierenarts weer gebeld dat het in orde was, waarna ik weer het RvB terug moest bellen om na te vragen of ze er echt geen probleem mee hadden dat het officiële formulier er nog niet bij zit
Was gelukkig geen probleem, en dus kon de afspraak gewoon door gaan
Jarvis was echt ontzettend braaf. Liet alles gewoon toe, in welke vreemde houding hij dan ook moest liggen...en die waren af en toe vreemd. Hij had in ieder geval zijn rek en strek oefeningen wel weer gehad voor de dag, en die was nog maar net begonnen (9 uur 's morgens was onze afspraak namelijk
) .
Vreemde dromen, ''wat nou als'' etc. Toen ik die gedachte kon loslaten, gingen de laatste 2 nachten gelukkig soepeltjes. En toen was het maandag, de dag des oordeels! Letterlijk 
Nu door voor de oogonderzoeken. Dat zal waarschijnlijk 17 januari pas plaats vinden, dus daarvan hou ik jullie natuurlijk weer op de hoogte

Ook daarvan compleet vrij van alles!
Kleine hondjes worden groot
Of nouja, ietsje groter in zijn geval

Wat een ontzettend fotogeniek beestje is het toch!
Ollie blijft zijn favorietje
En ja, hij is zeker een fotogeniek beessie 

Voor haar was het natuurlijk ook een hele fijne bevestiging dat de hond gezond is 

Elke week mag hij weer een half uur baantjes trekken, en hij heeft er alweer van genoten afgelopen vrijdag 
Samen fit worden, zodat we weer samen kunnen gaan sporten
AnnickT schreef:Die foto's samen met Tara zijn echt om te smelten![]()
En samen fit worden klinkt als een goed voornemen

Wat Jarvis hier draagt is het Xdogvest
Anderhalf maand op gewacht, maar hij is er 

Helpt mee aan een goede spieropbouw, en zet de hond extra aan het werk waardoor hij zowel mentaal als fysiek moe wordt