Onbedoeld een kleine radiostilte...
Pups groeien als kool. De rode woog gisteren alweer meer dan een kilo, een verdubbeling van het geboortegewicht.
Inara ligt er niet veel meer bij. Ze vindt het te warm. Zodra ze zich laten horen komt ze wel direct om ze te controleren, verzorgen of te voeden.
We hebben de pups namen gegeven. Ik zal ze een deze dagen apart fotograferen en voorstellen.
Rood heet Hector. Hij is een dapper pupje die vanaf het begin de grootste en meest avontuurlijke is. Hij krijgt inmiddels een flinke kop dus het is nu al een echte reu. Heeft ie vast van papa.
Wit heet Athos. Hij is de tweede qua formaat en ook wat ondernemender. Hij klautert erg graag.
Groen heet Eliwood en is, hoe toepasselijk, beste vriendjes met Hector en een vooralsnog een beetje verlegen.
Geel is Ninian en vooralsnog onwijs sociaal, want ze wil altijd bij een ander liggen, knuffelen of lekker tegen mama aan liggen. Zij groeide de afgelopen dagen wat minder dus ze is nu de kleinste. Dat houden we even in de gaten. Ze is te druk met gezellig zijn, denk ik.
Het paarse pupje heet Florina. Zij is gevoelig en het meest vocaal. Ze joelt en blaft af en toe dat het een lieve lust is als haar iets niet zint. Ze heeft de minste aftekeningen van het stel.
Wat foto's van de afgelopen paar dagen. Ik zit mobiel dus veel heb ik hier niet op staan.
Het gaat niet lang meer duren voor de oogjes open gaan.

Hier rolt er net een om.

Leuk dat er nog steeds nieuwe volgers aansluiten. Je begint nu echt te zien dat het geen volle Groenendaelers zijn (al waren ze sowieso al aan de grote kant - echt alle lof voor Inara...)