Wat is mijn hond soms toch blij met me Eerst op zondag wassen
En dan vandaag ook nog pesten
Azmay
Geplaatst: 16-10-16 17:12
Is er eigenlijk wel een Poedel die wassen echt leuk vind? Ik ken ze niet
Spip vond haar nieuwe kussentje wat klein en er zaten gaten in. Ik heb haar maar verteld dat deze slowfeeder niet voor haar was en haar een echt dekentje gegeven
Vandaag in het lage bergse bos gewandeld met Levi en mijn zus
arabella2000
Geplaatst: 16-10-16 18:33
Whahaha Ik heb een hele ploeg honden gehad de afgelopen week (2 borders, 1 beardie 1 maltheser en gioia). N eigenlijk vind gioia dat niet heel fijn. Vrijdag konden de borders weer naar huis (en ik kon weer naar mijn eigen flatje, 5 honden is iets teveel hier). En morgen gaan de 2 andere weer terug en ziet gioia die alleen nog overdag. Ik denk dat ze wel heel blij is dan haha.
Het wassen op zich vind ze niet zo erg volgendls mij. Ze gaat ook echt zelf onder de straal staan. Maar het drogen daarna is het probleem l. Maar ze laat het toe (met een beetje streng zijn van mijn kant). Dalijk weer lekker agility trainen. Vanaf nu binnen . Afgelopen maandag voor het eerst ergens anders gaan trainen maar dat was een flop. De trainer was goed, maar gioia deed het echt heel slecht. Niet meer van me af werken etc. Misschien toch eens vaker gaan doen
Oh mijn Baron vindt wassen zalig, zolang ik maar bezig ben met hem! Hij springt zelf op tafel en in bad. Alleen zijn hoofd is niet altijd leuk. Elastiekjes in de topknot dan weer wel: Lekker liggen met zijn hoofd op een kussen
Ja mijn ouders zijn op vakantie dus had ik hun 2 honden erbij. En toen brak mijn schoonzusje haar been tijdens een wandeling en heb ik hun 2 honden ook erbij gepakt totdat zij uit het ziekenhuis kwam.
Mijne vinden wassen heerlijk. Wij doen agility gwn buiten tenzij veld te slecht is dan gaan we manege in. Hier zijn ze eind aug geschoren voor t laatst dus nu weer lekker laten groeien.
Luna2006
Geplaatst: 12-11-16 13:25
Zou ik het hier ook even mogen plaatsen?
Voor mijn opleiding hondentrimmer zoek ik poedels voor te wassen en te drogen (na nieuwjaar evt hondjes voor het jeugdmodel erin te zetten) Ik doe mijn opleiding aan syntra hasselt. Het liefst had ik gehad dat u de hondjes tot aan school kunt brengen en ook weer kunt komen uithalen, daar ik nog geen rijbewijs heb. Moest dit niet mogelijk zijn, probeer ik te regelen dat we uw hondje kunnen uithalen en terug brengen.
Was een leuke pup Azmay! Heeft het voltallige nest intussen een goede thuis gevonden? Heb je misschien ook een foto van de pups? Vind dat altijd interessant
Vorig weekend stond ik met Baron op de Amsterdam Winner, wat was dat spannend zeg ! Ik show normaal gezien alleen maar in België, maar wilde voor de ervaring toch eens meelopen Helaas geen plaatsing en een ZG, maar Baron staat te mager op dit moment. We hebben een loopse teef in huis gehad en meneer voelde voor het eerst opborrelende hormonen en heeft dus ongeveer 2 weken slecht gegeten...
We waren niet in topvorm haha, samen op hotel gaan met zijn zus (dus spelen op de hotelkamer) en vochtig weer maakten dat hij er niet ideaal uitzag, maar soit ! Ik ben een happy poodle-mom
Haha nee helaas niet ik was samen met de man uit Engeland haha
Mizora
Geplaatst: 09-01-17 23:33
Dit topic even een nieuw leven inblazen, want op het hondenforum ben ik een poedelwandeling aan het organiseren en al snel ging deze van 1 wandeling naar 3 wandelingen.
- Op 19 februari om 13.00 in Dwingelderveld (Noord-Nederland) een wandeling. - In maart op een zondag, exacte datum nog niet bekend, op de Ginkelse Heide (Centraal Nederland). - Op 16 april in Monster (West-Nederland) op de (omheinde) hondendijk met daarna mogelijk nog een stuk op het (niet omheinde) losloopstrand.
De eerste wandeling heeft al 7 of 8 aanmeldingen (naast mijzelf), de derde wandeling heeft al 4 aanmeldingen en op de Ginkelse heide zijn ook al 2 aanmeldingen en verwacht ik er minimaal nog 2 of 3.
rainbow8
Geplaatst: 10-01-17 13:30
Stille meeleesster hier en tevens eigenares van een grote,zo goed als, zwarte poedel.. Van hoe laat tot hoe laat zou de poedelwandeling zijn op de ginkelse heide??