20 km over de prachtige veluwe.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Boemklatsch schreef:Ondanks de stilte ga ik een poging wagen:
Ik heb een ontzettend leuke Duitse pinscher reu, nu 9 maanden oud waar ik graag mee zou gaan canicrossen/trailen als hij oud genoeg is. Ik wil eerst over een paar maanden starten met Start2Run samen, want voornamelijk ik heb de conditie van een natte krant.
Zijn er hier mensen die mee doen aan het NK in Zeeland? Wellicht dat wij daar komen kijken.
mijn hond is nu 7 maanden oud en wil daar ook mee gaan starten als hij de juiste leeftijd heeft. Heb gelukkig nog even de tijd om aan mijn eigen conditie te werken. Maar aan de andere kant vliegt de tijd ook zo enorm hard voorbij en roep ik al maanden dat ik deze maand echt ga beginnen met hardlopen
Beest loopt me er vierkant uit, maar goed.
. Heb Enzo een week geleden een keertje aan m'n heupgordel geknoopt (500 meter naar het parkje en 500 meter weer terug, tussendoor van de riem om lekker los rond te struinen) om te zien of hij er een beetje voor te porren was.....nou ik kan je zeggen: 'met beleid', 'voorzichtig' en 'rustig aan' komt dan niet in zijn woordenboek voor.
Ge-wel-dig vond meneer het. Wat een kracht heeft dat beest al zeg! niet te geloven!
als het goed bevalt vind mijn man het ook wel leuk om te gaan doen denk ik. Die loopt toch al hard
hij neemt de border mee. wij hebben deze belt, werkt echt perfect https://www.divinedog.se/husse-mattekla ... hiker-belt echte de beste koop ever voor mij haha ik gebruik hem ook voor de normale berg wandelingen.

kirri schreef:welk harnes gebruiken jullie voor het rennen? ik moet een nieuwe want de mijne is eigenlijk voor het mooie wat te groot
edit: voor de hond
CarinaR schreef:Hij jekkes wat had je gedaan dat je dat moest.