Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mala26 schreef:Leuke foto! Hoe gaat het nu met hem?
Mowgli4 schreef:mala26 schreef:Leuke foto! Hoe gaat het nu met hem?
Hij rust overdag nog wel wat, maar lang niet zoveel als in het begin. Hij is extreem helder en vind het wandelen weer helemaal super. Ook zijn ontlasting ziet er weer goed uit zoals het hoort. Hij is heel aanhalig en wil veel bij je zijn en bij je liggen. Maar het gaat echt weer een stuk beter met hem gelukkig
SusanH schreef:Die laatste foto vind ik wel echt briljant net of hij ook in de winkel hoort![]()
Timo vindt zulke plekken niks aan, gaat altijd heel hard trekken aan de riem dan. Van de zomer moest hij mee naar Obelink (grote kampeerwinkel) toen hebben we hem gewoon in het karretje getild. Heb ik helaas geen foto van.
Zoe_97 schreef:ik ben gisteren weer met mijn hondje en die plek op haar zijde naar de DA geweest. Ze vond dat het toch wat gegroeid was en verkleurd. Grote kans dus op huiskanker. Wij moeten nu de beslissing maken (met verhoogd risico doordat ze overgewicht heeft en hartpatiënt is) of het zo laten, met het isico dat er niets meer aan te doen is dan.
Ondrzoeken kost 100-150 euro, als ze het kunnen wegnemen en ze dit ook doen komt hier 150-200 euro bij.
Ik vind het zo'n moeilijke beslissing. Wat nu als blijkt dat het toch niets ernstigs was en ze word niet meer wakker? of net wel iets ernstig en ik laat het niet onderzoeken....
MalaQ schreef:Zoe_97 schreef:ik ben gisteren weer met mijn hondje en die plek op haar zijde naar de DA geweest. Ze vond dat het toch wat gegroeid was en verkleurd. Grote kans dus op huiskanker. Wij moeten nu de beslissing maken (met verhoogd risico doordat ze overgewicht heeft en hartpatiënt is) of het zo laten, met het isico dat er niets meer aan te doen is dan.
Ondrzoeken kost 100-150 euro, als ze het kunnen wegnemen en ze dit ook doen komt hier 150-200 euro bij.
Ik vind het zo'n moeilijke beslissing. Wat nu als blijkt dat het toch niets ernstigs was en ze word niet meer wakker? of net wel iets ernstig en ik laat het niet onderzoeken....
Ik zou eerst laten onderzoeken door DNAB's te laten nemen. Hoeft dan niet onder narcose, maar wordt met een naaldje in het bultje geprikt om vervolgens de celletjes op een glaasje uit te strijken. Dit wordt ingestuurd naar een laboratorium, en een patholoog daar zal het beoordelen.
Niet belastend voor je hond, en je weet daarna wel of het goed of kwaadaardig is. Als het dan kwaadaardig is, kan je er alsnog voor kiezen het te laten verwijderen.