Ik heb tot zo ver ik weet altijd teven gehad. Mijn moeder wilt liever geen reu ivm het plassen, maar ik vraag me af; is dat echt zo erg?
Het maakt mij niet uit, ik sta voor alles open.
tiwi1969
Geplaatst: 21-09-15 20:26
Ik heb meer met teven dan met reuen, ook meer met merries...
Isis is vanavond nog even lekker naar het bos geweest, zo fijn dat de mensen van de Hondenschool meedenken.
De poten zijn vies dus ze is weer tevreden
maikeltje
Geplaatst: 21-09-15 20:31
Wat is er dan met het plassen van een reu? Bij mij is het toeval, ik had de laatste van het nest dus er viel weinig te beslissen. En 'm laten zitten was geen optie
Hier ook een reu. Dat reuen overal tegen aan plassen doen ze bij gebrek aan opvoeding. Wanneer ik in de wijk loopt, plast hij echt niet tegen een bosje/lantaarnpaal/oid...
Jinn vanavond thuis gelaten. Hij had zo'n druk weekend achter rug. 2 wokrshops gedaan. Vandaag overdag niks met hem gedaan en vanavond ook niks. Morgen mag ie weer
Dat dacht ik al JesdaJinn, dankjewel voor die bevestiging.
Es_ther
Geplaatst: 21-09-15 22:34
Boomer mag alleen plassen in de natuur (klinkt een beetje raar ). Tegen lataarnpalen, hegjes van mensen of andere dingen mag echt niet. Bij de paarden mag ie ook nergens tegenaan plassen van ons.
Guinness mag eigenlijk ook alleen maar plassen als hij los is of als wij hem toestemming geven, anders doet hij het ook niet. In huis heeft hij trouwens nog nooit geplast...
Es_ther
Geplaatst: 21-09-15 22:41
Boomer toen die pup was 2 of 3x. Later ging ie voor de deur zitten als ie moest, en als t te lang duurde kwam er een blafje uit . Ach, als dat betekende dat we niet hoefde te dweilen vond ik het niet zo erg.
Ooit een hond uit moeten laten die tegen elk obstakel plaste. Man wat is dat vervelend .
Dat is soms ook strontvervelend! Als we in het veld zijn en hij is los mogen ze zoveel snuffelen, plassen en poepen als dat ze willen, ik loop wèl gewoon door. Tijdens mijn studie altijd geleerd dat de hond op jou moet letten en niet andersom, die techniek ook altijd toegepast en het werkt perfect.
Ik loop door, en opeens komt Guinness ook aansprinten, om vervolgens weer opnieuw ergens te gaan snuffelen. Abbay blijft wel altijd in de buurt, maar dat is een teef, die hoeft niet overal haar poot te tillen.
Dan het liefste wel in het voorjaar, ik moet van ver komen en sinds mijn auto ongeluk rijd ik een stuk minder comfortabel in regen, en weet nog niet hoe ik me voel als het gaat vriezen en sneeuwen.
tiwi1969
Geplaatst: 22-09-15 20:09
Ik ga graag mee met Isis maar moet dan wel weer helemaal op de been zijn, nog 4 weken te gaan voordat ik mijn schoenen weer aan mag. Dan nog even inlopen dus dat duurt nog even.
Mochten jullie eerder gaan dan doen we het later nog een keertje over.
Es_ther
Geplaatst: 22-09-15 20:12
In het voorjaar heb je wel meer kans op beter weer hihi!
Lijkt me leuk Ik ben alleen wel afhankelijk van het OV. Ben hard met mijn rijbewijs bezig en hoop die volgend jaar te hebben; stap twee is een auto haha.
Die van mij vind het nog wel spannend in haar eentje. Luna (mijn andere teef die dus pas is ingeslapen) was altijd degene die voor haar ging en Lupa volgde dan trouw, haha. Maar het gaat al veel beter Als maar niet alles op dr af stormt ..