Aan de slagroombar hahah. Maarja ze verbruikt ook energie met dat pittige karakter he,maar dat moet ze natuurlijk wel inhalen ja. Hopelijk werkt de slagroombar!
Jaaa die ts is een toppertje hoor! Kittens hadden niet beter kunnem krijgen,een tiener mama die het heel goed doet en een mens die dat allemaal super begeleid!
Nouuuuu jullie maken me verlegen hoor nu! Dank jullie Saskia is denk ik aankomend kattenpersoneel met de meeste foto's en filmpjes ever ze wordt compleet gespamd hihi Maar die betrokkenheid maakt het voor mij ook makkelijker tegen die tijd om het los te laten. Omdat ik weet dat iig Pippi naar een heel goed huisje gaat!
Vind ik helemaaaaaaal niet erg Ik kan me dat echt goed voorstellen,ben heel benieuwd wie er bij je blijft
Anoniem
Geplaatst: 13-07-15 11:10
We hebben 1 open oogje bij Mambo!
Ze zijn niet zo veel gegroeid vandaag, gemiddeld 7 gram. De energie is vannacht duidelijk gegaan naar ontwikkeling ipv groeien. Pippi heeft ineens een echt katten oortje ipv een frummelig oortje.
Jammer dat ik het nu pas zie, ik heb gewoon geen tijd gehad om eerder te checken... Proficiat Tica, met je prachtige poezels! Wat een mooie kittens en wat voor een fantastisch moeder is je kleine Gipsy wel niet! Ik ben zo blij dat ze het zo goed, en dat jij zo dapper was tijdens de bevallig! Sterk hoor Laat die schattigheidsfoto's maar volop komen, nu volg ik weer beter!
Het gaat super! Met Gipsy en alle kleintjes! Ze zijn in tegenstelling tot gisteren vandaag echt flink aangekomen allemaal. En ineens zo pluizig, dikkere staartjes en bijna allemaal wel een of twee oogjes open.
Twee ervan hebben al toekomstig personeel. Linsy, Freek en Mambo nog niet. Wel veel mensen die roepen ohhhh zou ik ook wel willen, maar niet iemand die al daadwerkelijk doorzet. Ach, daar hebben we nog flink wat weken voor. Liever zet ik ze niet op MP, ik ben nogal euhh kieskeurig geloof ik ook met aan wie ik een kleintje wil meegeven.
Anoniem
Geplaatst: 15-07-15 13:02
Anoniem schreef:
[naam] schreef:
Niets voor jou [naam]? Zo n lief ukje van mijn Gipsy?
(ik ruil met je voor euhhhh een veulen )
Hahaha, jaaaaaa, zéker iets voor mij. Alleen heb ik hier al een poes rondlopen en die houdt niet zo van andere katjes. Maar ik zwijmel weg bij je foto's hoor.
Pfft, het is dat onze kat echt niet van andere katten houd, anders had ik er eentje gewild. Maar dat word een marteling voor het beestje en onze huidige kat
Ze zijn allemaal heel rustig en knuffelig, maar Freek is toch echt wel de meest relaxte van het stel. Maakt zich echt nergens druk om.
Lizzy vindt de kleintjes nog steeds maar vreemd, ze wil wel kijken en soms even snuffelen, maar zodra het beweegt is ze snel weg.
Er is nu wat verschillende visite geweest de afgelopen dagen en Gipsy vindt het allemaal prima, zolang zij eerst het mens even mag besnuffelen. Het leukste mens vond ze het driejarige zoontje een vriendin van mij. Hij was zoooo lief en rustig en Gipsy bleef om zijn aandacht vragen, ook tijdens het voeden. Echt haar aaaaaaaaai mij nou mauwtje en pas ophouden als hij dat deed. Topkat!
AnnemiekvM
Geplaatst: 16-07-15 09:11
Silly1972 schreef:
Tis echt dat ik er al 4 heb en ik echt moet stoppen nu, anders had Freek nu al een nieuw tehuis