De mijne heeft ook chiardia gehad en die medicijnen zijn nogal een aanslag op de darmflora, ze bleef maar kwakkelen ik kreeg die tip van iemand en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.. Knapte zo op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ervaar het echt als wonderspul. D'r darmen zijn zo sterk nu na het gebruik dat ze van de zomer een compleet rotte vis had opgegeten en ze is er geen dag ziek van geweest...
Kan je wat meer vertellen over het ras? 

Picasso schreef:Dank Lenaa_tje, voor de uitleg. Is het 'roepen' ipv blaffen een beetje vergelijkbaar met het 'luiden' van mijn Beagles? Nogmaals: mooi dier, had nog niet van het ras gehoord.
lenaa_tje schreef:Picasso schreef:Dank Lenaa_tje, voor de uitleg. Is het 'roepen' ipv blaffen een beetje vergelijkbaar met het 'luiden' van mijn Beagles? Nogmaals: mooi dier, had nog niet van het ras gehoord.
Denk inderdaad dat het wel vergelijkbaar is! Wij noemen het vaak wel een zeehond (houdt alleen niet van water haha!)

wat een onschuldige lieve koppie! 

.... maar het is vooral mams die dan het voortouw neemt, want neem je dochter Noa mee dan is ze in haar eentje zelfs bang voor een schaap.... Met mams samen is ze wat stoerder....
Nooit gedacht weer zo'n lieve hond te vinden als onze oude hond die we in mei hebben moeten laten inslapen.. Deze komt toch echt wel heel dichtbij
We zijn helemaal dol op dit ras!
. Wij hebben Laika, die is nu geloof ik net 12 jaar en Bo van 6.
)