Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje1993 schreef:Waren die mensen niet teleurgesteld dat het een poes bleek te zijn?
Ik dacht dat het zo langzamerhand wel tijd werd voor een grotere krabmeubel, maar zo te zien passen ze er nog prima op met 2 tegelijk..
[ [url=m/fbNVLv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sterk meubel ! Ik had hier ook zo een kleiner staan, maar dat heeft begeven tijdens het spelen

Ze hadden het afgeleerd, maar blijkbaar zitten ze nu op een leeftijd dat de regels even weer bevestigd moeten worden.
Heel onschuldig voor me komen liggen op tafel...lang uitgerekt...en opeens een pootje en foetsie is het stukje vlees
Frietjes zijn wel hun favoriet...zouden ze een moord voor begaan en kan je zo héérlijk met een nageltje vasthaken en wegpikken
. Geen kater te vinden waar ik haar nu naar toe kan brengen en ik zit al zo lang te wachten tot ze eindelijk krols wordt.
Ze zijn hier al een paar dagen bezig illigaal vuurwerk af te steken, mooie oefening voor de poezels. Normale knallen geven ze niets meer om.. Helaas hebben ze er nu knallen tussen zitten die vele malen harder zijn dan anders. Steken ze het ook nog midden in het tunneltje af.
.
inenting, nieuwe voorraad wormen pillen, paspoortje. Alles zag er goed uit dus dat was mooi