Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:48

Ze wringen zich ook in de meest onmogelijke posities!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:51

Froukje1993 schreef:
_O- Waren die mensen niet teleurgesteld dat het een poes bleek te zijn? :=

Ik dacht dat het zo langzamerhand wel tijd werd voor een grotere krabmeubel, maar zo te zien passen ze er nog prima op met 2 tegelijk.. :')
[ [url=m/fbNVLv.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O- Sterk meubel ! Ik had hier ook zo een kleiner staan, maar dat heeft begeven tijdens het spelen :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 21:40

Past prima. 8-)

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:19

precies ja past prima

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:58

Tot ze allebei op het randje liggen, dan gaat het kiep effect in werking :') _O-

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 08:36

Froukje1993 schreef:
_O- Waren die mensen niet teleurgesteld dat het een poes bleek te zijn? :=

Het waren mensen die twijfelde voor en katje omdat hun zoontje ze toch best eng vondt.
Stiekem konden ze dit dus een beetje gebruiken als smoes om het niet te doen.

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:51

Gister stond ik echt even raar te kijken...

Mijn telefoon lag op de bank zit gelukkig een hoesje omheen en ik hoor een plof op de grond >;)
Dus ik kijk zie ik michael de jonge kater slepend met mijn telefoon die wilde hij meenemen onder de bank :')
In de middag liep hij met een 2 euro munt _O-

een kleine dief is het

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:49

hhah jij hebt ook al een dief die ik heb ik hier ook die kleine nam laatst de afstandsbediening van beneden mee naar boven onder het bed in :P

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:19

Hahaha, zijn ze allemaal aan het puberen?
Hier gaat meneer er elke keer vandoor met van die mini kerstballen, en als je ze af wilt pakken pakt ie ze in zijn bek en gaat onder de bank liggen. _O-

Ze zitten hier de laatste paar dagen telkens boven op de tafels en het aanrecht.. En alles wat maar eetbaar is gaat dan ook vrolijk naar binnen -O- Ze hadden het afgeleerd, maar blijkbaar zitten ze nu op een leeftijd dat de regels even weer bevestigd moeten worden. ^)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:38

Ik was laatst een broodje kaas aan het eten. Zat op de bank.
Ineens een poot en weg broodje.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:46

Doen ze hier nog steeds :Y) Heel onschuldig voor me komen liggen op tafel...lang uitgerekt...en opeens een pootje en foetsie is het stukje vlees :9 Frietjes zijn wel hun favoriet...zouden ze een moord voor begaan en kan je zo héérlijk met een nageltje vasthaken en wegpikken }> :+
Moet er wel bijzeggen dat ik ze het nooit proberen afleren heb, dus kan er ook niet boos om zijn en stiekem vind ik het wel heel gezellig :o

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:57

Nouja, ze mogen hier gewoon niet op de tafels en aanrecht. We hebben écht geen klein huis en ze mogen overal komen. Maar net dat geen wat niet mag moet wel gedaan worden. *zucht*

Kan trouwens wel rustig op de bank zitten eten, ze weten dat ze er dan af moeten blijven. En dan is een nee genoeg.
Maar als er niemand in de buurt is, is de verleiding toch te groot om het niet te doen blijkbaar. Maar de rest vergeet nog wel eens de deuren dicht te doen. Dus zijn er al een kerststol, koekjes en wat droog brood door. :x

Maaar goed. Tis een fase zullen we maar denken. Net als huilende baby's, een paar dagen en het is weer over. _O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:51

Froukje1993 schreef:
Maaar goed. Tis een fase zullen we maar denken. Net als huilende baby's, een paar dagen en het is weer over. _O-

_O- _O- Die fase duurt soms een heel kattenleven heb ik de indruk...'t zit 'm bij sommigen in de genen zullen we zeggen... O:)

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:14

Hahaha dan hou ik mn hart vast!
Hier ook erggg ondeugend, maar zo leuk!
Net even weg geweest en kom terug: takken uit mn (kunst) kerstboom en bal op de grond, oepsie! Ze hebben dus ontdekt dat ze nu op het tafeltje kunnen springen! :')

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:45

Mijn fotomodelletje in de dop! <3
Afbeelding

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 22:06

ahh wat een leukerd miranda_x <3

Ja echt kleine dieven zijn ze op die leeftijd, hier mogen ze ook niet op tafel aanrecht enz maar wat is leuk om te doen? juist...

zo zit michael wel eens op de koelkast en vind janet het geweldig om in gordijnen de hangen zijn we niet zo blij mee maar ook die fase gaat weer over gelukkig.

het valt me trouwens echt op dat de (ex) katers hier in huis de zeurders zijn en maar mauwen en piepen om aandacht, terwijl je de poezen bijna niet hoort en meer op zichzelf zijn :')

Ben trouwens benieuwd hoe de 2 ukkies oud en nieuw gaan vinden met al dat vuurwerk, die andere 2 geven er niet op dus zijn een goed voorbeeld we gaan het zien :j

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:08

Pfffff pubers. Praat me er niet van.
Ik heb er 2 in huis en werkelijk niks is veilig.
Zelfs de rietjes worden uit de glazen drinken gejat.... 8)7

Wat een leukerd Miranda <3
Ze heeft qua aftekening veel weg van een van mijn Turkjes.
Hoe krijgen ze het trouwens voor elkaar om takken uit de kerstboom te krijgen.... _O-

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 00:37

Over pubers gesproken... Die van mij hingen ook zo lekker in de gordijnen :+
Inmiddels heb ik ze meer ruimte in huis gegeven (kon eerst niet ivm poep-probleempjes van het katertje, dan zat het hele huis eronder :=) en nu hebben ze gelukkig de klim/krab-paal ontdekt. :):)

Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 16:50

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 21:04

Hij is echt om op te vreten! :+:

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 16:07

Mijn poes heeft nu net de feestdagen verzonnen om krols te worden. :( . Geen kater te vinden waar ik haar nu naar toe kan brengen en ik zit al zo lang te wachten tot ze eindelijk krols wordt.
De laatste keer was het arme ding ruim 4 weken krols en was er daarna weinig poes meer over. Toe kon ik haar niet laten dekken, omdat de kittens dan midden in mijn Spanjevakantie zouden komen. Nu kan het wel, maar tot nu toe nog geen kater kunnen vinden waar ze naar toe kan en ik moet zeggen dat ik het ook geen fijn idee vind als ze met oudjaar bij een ander in huis is.
Misschien kan ze net na oudjaar nog. Ik hoop het! Dan kan ik over een tijdje ook meespammen met hoop ik prachtige Sibeer/Ragdoll kittens met blauwe oogjes. Ik kan niet wachten!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:53

Oh, dat is niet handig! Inmiddels een kater gevonden of nog geen geluk?

_-:( Ze zijn hier al een paar dagen bezig illigaal vuurwerk af te steken, mooie oefening voor de poezels. Normale knallen geven ze niets meer om.. Helaas hebben ze er nu knallen tussen zitten die vele malen harder zijn dan anders. Steken ze het ook nog midden in het tunneltje af.
Waardoor het geluid nog harder klinkt.. Met als gevolg dat ik net 1 van de katten niet meer kon vinden buiten, die had zich verstopt. :(:)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:56

Nee, geen geluk. Er reageert gewoon niemand. 1 iemand kunnen bellen en daar een antwoordapparaat. Dus dat gaat hem niet worden. Zal madam wel weer krols worden 60 dagen voor ik op zomervakantie ga ofzo }> .

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:23

Wat voor ras zoek je ikkedus?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:52

Hier net voor het eerst naar de dierenarts geweest met Poekie :) inenting, nieuwe voorraad wormen pillen, paspoortje. Alles zag er goed uit dus dat was mooi :D