Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij het nekvel pakken en even schudden zorgt meestal wel dat ie loslaat, maar de volgende keer pakt ie net zo enthousiast weer de bank.

maar hij komt steevast elke morgen rond 7u... dan piept ie wel, om aan te geven dat ie eruit moet. In het begin wilde hij na dat plasje spelen en niet meer in de bench, maar dat ging al na één poging helemaal goed! Hij slaapt nu lekker verder en als wij straks op moeten staan, kijkt hij ons aan alsof we niet helemaal wijs zijn, laat zich weer omvallen en plakt er nog ff een halfuur slaap aan vast
). Onze trainster gaf toen ook de tip om een hondengrom te imiteren, precies op het juiste moment zoals honden elkaar ook corrigeren maar dat vond ik haast te moeilijk ivm het timen hiervan. Het commando 'nee' heb ik er ook ingebracht en soms moest ik ook echt even goed streng zijn maar als ze dat kennen scheelt dat ook wel maar heb geen illusie dat dit gedrag na een paar dagen over is.

moonie schreef:hoi hoi
gaat er van hier iemand aan komende zondag ook mee wandelen in de hartertse vennen bij nijmegen?
https://www.facebook.com/events/1471804636366044/

Heb zelf een Corgi onesie