dus toen gooiden we er nog maar wat bij." En dat elke dag
)Ze zijn overigens nooit te dik of te dun en ze zijn hartstikke gezond
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus toen gooiden we er nog maar wat bij." En dat elke dag
)

meestal gooi ik het idd door de kooi, maar soms mogen ze het ook wel even vanuit het bakje eten. Het is ook handig als mijn buurman ze komt voeren, dan kan ik gewoon zeggen : bakje halfvol of helemaal vol 

Maar dat had ik van te voren kunnen weten, naast de info die ze me gaven schrok ik me namelijk alsnog dood toen ik in de bak met zorgvuldig zelf gemengd voer keek. Daar ging al mijn geld, de halve bak was leeg haha.
Hier weten ze dat ze niet op vaste tijden eten krijgen en daarom zelf moeten letten op wat ze eten. 
BoemPats schreef:Colorado schreef:Verder las ik dat iemand zijn gerbils 2x per week 15 gram voer per gerbil gaf en dat ze het daar prima mee deden.
Wie dan?
Ik kan je niet vertellen wie en wat heb je er aan? Ik neem aan dat als iemand dit schrijft dit toch redelijk in de buurt van de waarheid komt, en iedereen begrijpt dat wanneer zijn gerbil vel over been is ze het niet prima doen met deze hoeveelheid voedsel. Geen reden om aan te nemen dat dit onzin zou zijn. Bovendien kan ik me best indenken dat dit genoeg kan zijn, zoveel giet ik er nou ook weer niet wanneer ik dit doe en toch blijft er altijd wat over. Bovendien, hoe minder voedsel, hoe efficiënter je lichaam het verwerkt, zo leeft de gerbil in het wild immers ook. Niets mis mee, zo lang ze maar niets tekort hebben. 
Browny's zwelling is echt met de dag minder aan het worden
zegmaar eens per 2 weken een mini stukje.
Mijn deksel is (wel met hulp van vriendjelief) af
Zit nu op mijn werk maar zal vanmiddag/vanavond even een foto plaatsen 

2 glasplateaus, een pak supasoft bedding ofzo, een brug voor tussen de glasplateaus, een laddertje, een drinkflesje en een antiknaag drinkfleshouder.. ik denk dat dat het was