hahahaMaar idd kan je je geld niet terug vragen van die man? Of die nu goed is of niet.. als hij zomaar ratjes weg geeft die ik dan gereserveerd zou hebben dan zou ik niet echt happy zijn
Vind het gewoon eigenlijk een beetje onbeschoft. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hahaha
Vind het gewoon eigenlijk een beetje onbeschoft. MirandaNH schreef:Als je dichterbij had gewoond Paardebloem dan had ik gezegd: ik heb hier nog wel mooie lieve jonge mannen in de opvang (A)hahaha
Maar idd kan je je geld niet terug vragen van die man? Of die nu goed is of niet.. als hij zomaar ratjes weg geeft die ik dan gereserveerd zou hebben dan zou ik niet echt happy zijnVind het gewoon eigenlijk een beetje onbeschoft.
Je eerste opvangers ontvangen??
haha
hahaha) 
Als ik dichterbij had gewoond had ik ze graag overgenomen, maar hoop dat ze een goed huisje krijgen

) plassen. Het voelt dan net alsof je een heleboel perfect bruikbaar strooisel weggooit.
haha. Komen dus idd bij dezelfde vrouw weg
Ze had er geen tijd meer voor gezien ze een kindje had gekregen paar maand terug.. zoiets begreep ik ervan, maar kreeg niet echt een kans lang met haar te kunnen praten. 
Maar als je toch ooit langs wil komen dan ben je meer dan welkom hoor
Aragorn vind aandacht steeds leuker worden alleen Kite blijft erg schuw... Nja veel aandacht en liefde moet al veel gaan veranderen uiteindelijk
Ik moet weer nieuwe handdoekjes gaan halen want mijn dames hebben dus vier handdoekjes die ze hebben gereduceerd tot 1 gehele, 1 met een paar gaten en 2 die eigenlijk meer gat dan handdoek zijn xD ze hadden gister ook besloten dat ze er nog eentje wilden, dus beneden uit hun mandje het handdoekje half het hok in gesleept en zo gaan liggen slapen.
Mijn vrouwen slopen alles. Mijn mannen zijn daarintegen heel netjes. Had het eigenlijk andersom verwacht
ik heb ze in het roze en in het paars, lekker tuttige kleurtjes haha
en Hylian vind ik ook helemaal geweldig 
maar wat je eraan kan doen is veel met het ratje praten (gewoon als die in de kooi zit) veel je hand gewoon alleen in de kooi leggen en lekker laten snuffelen etc (ook je hand eens wat hoger houden en dan laten snuffelen, laten zien dat je hand niet eng is ) ik vind het wat klinken alsof ze onzeker is. Ik zou gewoon even veel met haar in de kooi doen, niet meteen eruit halen maar ook laten zien dat in de kooi geknuffeld worden ook heel lekker is!
maar voornamelijk gewoon veel geduld hebben, sommige ratties hebben gewoon iets meer tijd nodig.
vind het gewoon zo typisch want Lilith is ontzettend bijdehand en is dus ook de eerste om mij aan de kant te duwen als ze naar buiten wil, terwijl Iduna echt onzeker is, die schrikt van elk geluidje als ze naar buiten mag, maar die kan ik rustig aaien en Lilith komt echt op m'n hand aflopen om in m'n vingers te bijten. Maargoed ik weet ook niet in hoeverre dat met haar verleden te maken heeft natuurlijk. 

Dat heb ik nu allemaal buiten staan zodat ze daarmee kunnen spelen als ze loslopen