Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ja hier hadden we ook een puppypakket maar weet niet meer wat er in zatSowieos werden halsband en looplijn handmade gemaakt met de.kleuren die we wilde. Erg leuk! En vlees natuurlijk.
Uit nieuwsgierigheid: waarom een flexi rollijn in een puppypakket?
xDenies schreef:Ik ben absoluut geen voorstander van de flexi lijn .. mede doordat ik dag in dag uit zie hoe honden leren om te trekken en vervolgens is de baas dat zat en moet er met anti-trek-tuigen en andere middelen gehannes worden. Ik zie dat bij grote honden maar ook bij kleine honden en hondjes zoals jij hebt. En dat vind ik gewoon zonde omdat het zo '' simpel '' te voorkomen is.
Ik denk dat ik maar één op de 30 honden zie die fatsoenlijk aan een flexi lopen zowel kort als lang. En daarna het risico van te grote honden aan een flexi die er dus door heen klappen heb ik ook al meegemaakt.
Maar nee, vandaar mijn vraag dusIk bekijk het gewoon van een hele andere kant dus was benieuwd hoe het voor jou is!
xDenies schreef:Zoe_97 schreef:Denise. Heb ik het nu goed onthouden dat er 2 weken tussen de dekkingen zat?
Nee ik heb niet alle dekkingen hier in het topic benoemd