[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 07:32

Evelijn schreef:
Jeeee..... wij zijn gebeld! Er is een smouzenpup voor ons. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Het pupje is vandaag geboren en ons kereltje heeft 4 zussen dus is het is duidelijk welke voor ons bestemd is :Y)

Gefeliciteerd!!

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 09:32

Jenny wat schattig! En uit ervaring weet ik dat ze zich er gewoon bij gaan proppen, ondanks dat het niet meer past :')

Tara doet dit ook _O-
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:07

Kiko doet dat ook, zit gewoon ergens chihuahua bloed in. :')

Bweeeh, het regent en ik wilde net gaan wandelen. -O- Kiko moet even uitrazen voor we om 12 uur weer cursus hebben, anders wordt het helemaal niets met haar, is ze te enthousiast en zitten er hele grote bananen in de oren. :')

melissac

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:11

hahaha oh wat schattig! <3

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:40

Evelijn gefeliciteerd alvast.

Pups passen prima op schoot toch. :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:49

O o o, Kiko was stout net......metselaars waren aan de koffie, en Kiko jat zo een boterham van 1 van de metselaars! Heeft er weinig lol aan gehad, deed het onder de ogen van mijn man. }>

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 11:51

Neonlight schreef:
O o o, Kiko was stout net......metselaars waren aan de koffie, en Kiko jat zo een boterham van 1 van de metselaars! Heeft er weinig lol aan gehad, deed het onder de ogen van mijn man. }>

Oh hahaha wat een boef :') :') :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:55

Ze heeft nog nooit zoiets gedaan, maar ze weet nu ook dat dat niet mag.
Voedsel weigeren op de cursus ging ook heel goed vandaag. :))

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 02:11

Beter dat het goed ging vandaag! :)

Bentley's water was op en heeft net uit de wc gedronken omdat ik het niet door had, vieze hond...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 08:09

Wat een smeerkees die Bentley! :D Ik heb kat die dat doet.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 11:16

Hahahaha, ondernemende boefjes! Boterhammen stelen, drinken uit de wc (dat is dan wel weer slim eigenlijk). Jullie hebben je handen er vol aan. <3

Wij staan bij de rasvereniging inmiddels op plek 71. Gaat super, want 9 maart stonden we nog op 100. Er zijn veel nestjes geboren de laatste tijd.
Uiteraars hopen we nog vooral op het nest waarbij we op de persoonlijke wachtlijst staan, want die teef hebben we al helemaal gevolgd en we vinden dat een hele mooie combinatie. Gisteren twee broers van de teef op show gezien. Ze hebben het goed gedaan! Mooie mannen. Nog precies 2 weken tot de uitgerekende datum van madam. Spannend hoor.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 12:02

Amandavd schreef:
Wat een smeerkees die Bentley! :D Ik heb kat die dat doet.

Ja ik hoor best vaak dat katten dat doen, onze kat was daarintegen echt een lieverdje, die maakte echt nooit iets kapot of deed dingen die niet mochten haha.

Ik ga me nu omkleden en dan mag Bentley even lekker in het bos spelen. :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:35

Hier gaat het ook super met Guppy uhm Kenzo. Hij is wel braafste puppy van bokt denk ik hahaha.

Afbeelding

Bijna 5 maanden inmiddels en fantastisch hondje. Wel stevig zelfverzekerd karakter. Is enorm baasgericht en doet alles voor mij en de vaste oppas maar zeer oplettend en waaks en vind hij iemand bedreigend over komen dan komt hij naar voren. Nu al dus wij oefenen erg goed op appel want uiteraard is het niet de bedoeling dat hij in grijpt als hij vind dat het nodig is ;)

Bijv. In bos kwam een rennende man voorbij. Die draait om en komt terug recht op mij en mijn aangelijnde honden af. Hij stopt net voor mij en bukt gelijk om mijn labrador x rottweiler te aaien. Die gromt en deinst terug terwijl Kenzo grauwend naar voor springt. Ik werd compleet verrast door de situatie dus greep niet op tijd in. Gelukkig was hij kort aangelijnd en is er niets gebeurd maar wel flink oefenen hier op. Gelukkig is hij daarna lekker wezen knuffelen met die man en is hij normaal zeer sociaal en open naar andere mensen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto hier boven is op vakantie genomen. Lekker met aantal van de grote.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:43

Oh hij is zo leuk! <3

Bentley zat net vast tussen het hek met z'n heupen.. Hij dacht dat hij er wel onderdoor kon en ik lette even een minuutje niet op, piepen dat hij deed en ik wist geen andere manier om hem los te krijgen dan hem terug te duwen. Is hij los probeert hij het nog een keer.. Toen mocht hij lekker binnen spelen
:j . Hij heeft verder gelukkig niks.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 08:36

Hoe gaat het met Cita en de loopsheid en je reu eigenlijk? Is het allemaal te doen?

Ik mag zo Kiko naar de DA brengen voor te steriliseren. Nu eerst spelen om wat moe te maken. Wandelen doen we maar niet, ze moet op nuchtere maag binnen komen en die gaat weer stokken eten dan.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 08:45

Succes met de operatie Neon!

Hoe is het met iedereen?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 09:47

Spoedig herstel voor Kiko!

Tot zondag ging alles ontzettend goed, ze speelden nog samen onder toezicht en buiten een beetje opwinding en voorspel niets aan de hand. Tot hun speelgedrag begon te veranderen, besloten ze uiteen te halen en sinds dinsdag wil mijn reu niet meer eten, jammert of huilt zodra Cita de kamer uitgaat (zitten in benches langs elkaar). Het plan was om ze werkelijk in een aparte kamer te zetten, maar dan heb ik 3 huilers ipv 1, dus laat ze maar naast elkaar zitten -O-

Vanmorgen berichtje van de fokker, dat de 2 bruine zusjes uit Cita's nest ook loops zijn.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 10:06

Lastig petitparis! Jarv zijn fokker had rond die tijd de reu uit logeren. Als ik dit zo hoor begrijp ik ook waarom := Dan for the time being maar de benches naast elkaar :(:)

Spannend neonlight! Succes de komende paar uren, spoedig herstel voor Kiko gewenst!

Hier groeit puppenkind nog vrolijk door. Gaat nu meer de breedte in :j
Afbeelding
Afbeelding

Hij zwemt nu wekelijks (goed voor spieren, en vind ik ook heel belangrijk voor zijn rug), blessure lijkt weg te zijn, en de 23e lopen we een show voor de gezelligheid :D Zijn puberprobleempjes lijken weer rustig aan af te nemen, al ben ik er niet helemaal van overtuigd dat hij niet meer aan de muur heeft gezeten := Nou ja, zodra hij echt klaar ermee is ga ik aan de slag om het te herstellen :P

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 10:26

Idd, denk dat ik hem volgende keer ook enkele dagen op logement stuur of verlof neem. Als ik erbij ben, dan is hij eigenlijk stil zo lang hij haar kan zien. Ok hij heeft zo zijn momentjes, maar da's hooguit een minuutje jammeren en paraderen voor haar bench en dan gaat hij weer liggen.
Dit weekend is Cita op show in Luxemburg, ideaal moment om alle dekentjes te wassen.

Jarv ziet er goed uit :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 12:47

Vervelend dat de reu zo aan het jammeren is.
Ik ben aan het wachten op het telefoontje dat ik Kiko weer op mag halen. Pfff, duurt me veels te lang, maar kon wel een uur of 2 zijn.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 12:57

En daar was het telefoontje al, alles is goed gegaan en ze mag naar huis. *\o/*

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 13:03

Neonlight schreef:
Vervelend dat de reu zo aan het jammeren is.
Ik ben aan het wachten op het telefoontje dat ik Kiko weer op mag halen. Pfff, duurt me veels te lang, maar kon wel een uur of 2 zijn.

Oh dat ken ik! Mijn andere hond is 2 weken geleden geopereerd zijn anaalklieren verwijderd. Rond 3 uur zou ik hem op mogen halen. Om 4 uur werd gebeld rond 5 uur mocht hij mee. Ik kwam daar en hij was echt al super goed bij.

Dus ik zo tegen hem "is het je weer gelukt??"

Vraagt de arts hoezo??

Nou jaren geleden is hij aan zijn ellebogen geopereerd en hij wilde maar niet wakker worden. Ik mocht er toen okk niet bij. Hij zou om 2 uur mee mogen en om 4 uur sliep hij nog volgens hun. Ik was daar om 4 uur gewoon nasrtoe gegaan. Ik ging met iemand praten in de wachtkamer en Yaro (mijn hond) was opeens wakker en stond op en liep zo de ruimre uit naar mij zonder wankelen hahahHaha

En jawel de arts schoot in de lach. Ze hadden al 3x gecontroleerd maar hij sliep heel gek nog erg diep. Echter ze moest koekjes pakken net voor waar hij lag en opeens bleek hij klaar wakker te zijn en konden ze hem uitlaten zonder dat hij wankel was.

Enorm gelachen natuurlijk maar koeken maken hem dus net zo vlot wakker als mijn aanwezigheid. Hij is echt een kei in het zichzelf afsluiten voor zijn omgeving ;)

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:17

Hier ook alles goed, Tara haar bult op de buik is alweer helemaal weg en ze weer helemaal de oude.
Wel is ze nog steeds aan het puberen, inmiddels zijn alle veters van alle schoenen stuk en staan de tandafdrukken ookal in de aftandsbediening :')

Echt een eigenwijze tante is het ook.
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 17:02

Kiko heeft dus enorm gejankt toen ze wakker was. En haar pootje deed auw want er zat een verbandje om. :') Toen die eraf was kon ze er weer zonder pijn op staan. :)) :+
Nu eens kijken of ze zin in eten heeft.

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 17:21

Oké blonde vraag misschien maar: ik wil Mika ontwormen aangezien vriendlief een wormpje had gezien in zijn ontlasting maar op het doosje wat we hebben staat 1 tablet per 10kg, en laat Mika nu net 7,5 kg wegen. Geef ik hem dan een halve of een hele. :')