Neonlight schreef:Vervelend dat de reu zo aan het jammeren is.
Ik ben aan het wachten op het telefoontje dat ik Kiko weer op mag halen. Pfff, duurt me veels te lang, maar kon wel een uur of 2 zijn.
Oh dat ken ik! Mijn andere hond is 2 weken geleden geopereerd zijn anaalklieren verwijderd. Rond 3 uur zou ik hem op mogen halen. Om 4 uur werd gebeld rond 5 uur mocht hij mee. Ik kwam daar en hij was echt al super goed bij.
Dus ik zo tegen hem "is het je weer gelukt??"
Vraagt de arts hoezo??
Nou jaren geleden is hij aan zijn ellebogen geopereerd en hij wilde maar niet wakker worden. Ik mocht er toen okk niet bij. Hij zou om 2 uur mee mogen en om 4 uur sliep hij nog volgens hun. Ik was daar om 4 uur gewoon nasrtoe gegaan. Ik ging met iemand praten in de wachtkamer en Yaro (mijn hond) was opeens wakker en stond op en liep zo de ruimre uit naar mij zonder wankelen hahahHaha
En jawel de arts schoot in de lach. Ze hadden al 3x gecontroleerd maar hij sliep heel gek nog erg diep. Echter ze moest koekjes pakken net voor waar hij lag en opeens bleek hij klaar wakker te zijn en konden ze hem uitlaten zonder dat hij wankel was.
Enorm gelachen natuurlijk maar koeken maken hem dus net zo vlot wakker als mijn aanwezigheid. Hij is echt een kei in het zichzelf afsluiten voor zijn omgeving