Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MyWishMax schreef:Hier wil ik toch wel wedstrijden in de ipo lopen, maar alleen als ik goed mee kan draaien. Gelukkig heb ik nog een jaar of 3 of 4
Machie schreef:Top 10 is in de agility zo ongeveer bovenste kwart.
Odin schreef:Machie schreef:Top 10 is in de agility zo ongeveer bovenste kwart.
Dat ligt een beetje aan de klasse en de hoogte waar je loopt. Top 10 in de B1 Large is op de gemiddelde wedstrijd bij de beste 10%.![]()
Bij de B1 Large lopen meestal 2 groepen die aparte uitreikingen hebben (en dus ook 2x 3 Promotiepunten te vergeven voor de podiumplaatsen per groep), en die groepen bestaan over het algemeen uit 100 tot 120 lopers.
Odin schreef:Machie schreef:Ik praat vanuit mn eigen positie en hond, de mijne is medium.
Het stond er, zoals ik het lees in ieder geval, algemeen en niet specifiek op jouw eigen situatie benoemd.
Odin schreef:Machie schreef:Ik denk dat Karin die bedoelt voor de para agility
Dan jeb ik noets gezegd, maar zo te lezen was dat jou ook niet direct duidelijk gezien je reactie.
Odin schreef:Nee, ik ben er niet bij dit jaar. Tapas wordt morgen gesteriliseerd namelijk.
Machie schreef:Odin schreef:Nee, ik ben er niet bij dit jaar. Tapas wordt morgen gesteriliseerd namelijk.
Jammer. Sterkte voor Tapas!! En jou. Het blijft altijd rot je hond onder narcose te moeten laten gaan..
Csiva is eind van het jaar aan de beurt, ik zie er best wel tegen op. Maar 2x een volle reu en een loopse teef is echt de max voor mij. Ik vind het niks