Mijn grijze is wel wat voorzichtig, mijn witte niet, die klimt op mijn hoofd en gaat dan vervolgens op haar achterpoten staan ruiken terwijl ik sta.
Bovenste vakje:

Dat is waar ik mijn witte een paar dagen geleden vond, geen idee hoe ze er kwam...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar hahaha.
hahahaha
ja ik vond de mannen van S&Z ook behoorlijk groot, iig een heeeel stuk groter dan mijn dames
maar de oudste van mijn dames zijn nog maar een half jaar, dus miss nog niet uitgegroeid? (Geen idee
)
Heb Harley apart en de Ndere 3 liggen lekker te maffen op een hoopje
Heb Harley apart en de Ndere 3 liggen lekker te maffen op een hoopje

Maar over 'nee' zeggen had ik nog niet zo nagedacht.
); die van mij halen ook wel eens van die halsbrekende toeren uit maar zijn eigenlijk nog nooit gevallen, ze zien echt wel hoe ver ze kunnen gaan.
Ze zijn helemaal weer opgeleefd na de lange reis.

Kaus schreef:Ik vroeg het me af om de grote even te schatten. Een paar pagina's terug had iemand een foto geplaatst, die zouden niet in je hand passen.
Mijn grijze is wel wat voorzichtig, mijn witte niet, die klimt op mijn hoofd en gaat dan vervolgens op haar achterpoten staan ruiken terwijl ik sta.![]()
Bovenste vakje:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat is waar ik mijn witte een paar dagen geleden vond, geen idee hoe ze er kwam...

dus t zijn ook geen reuzen.
)

wat was er aan de hand?Saintelette schreef:Sterkte Tigresswat was er aan de hand?
)