En aangezien je de camper vrijwel overal kunt parkeren, is dat mooi meegenomen.
Dit weekend gaan we met de camper naar de Wouwse Plantage voor het hondenweekend, toevallig mensen die er naartoe gaan? https://www.hondenweekend.nl/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En aangezien je de camper vrijwel overal kunt parkeren, is dat mooi meegenomen.

Lugea schreef:Elvis heeft toch z’n elleboog gekneusd of er misschien een klein scheurtje in vermoed de dierenarts. Hij gaf duidelijk pijn aan bij het bewegen van z’n elleboog, maar er kraakte of bewoog niets dus ze ging niet uit van een grote/volledige breuk. We weten nu in ieder geval waar we het zoeken moeten. Voor nu moet hij rust houden (dat wordt nog best een uitdaging) en heeft hij pijnstilling. Als het maandag nog niet aanzienlijk verbeterd is gaat hij alsnog op de foto.

Voor mij is Yellowstone nog steeds een van de meest wonderlijke plekken waar ik ben geweest.
Waanzinnig toch hoe jullie leven daar en wat jullie nu allemaal Zien en Doen

fijn ook dat Nero wat kan helpen met Tommy vertrouwd maken met de auto.
en succes straks met 10 van die druktemakertjes haha, maar dat komt vast wel goed bij jou! 

Gaan jullie zelf een pup houden uit dit nest?
Vind z'n kleur ook wel echt heel gaaf haha en prachtig koppie heeft ie erop zitten, mooie bouw ook van wat ik zo kan zien/beoordelen. Wat rot van die fistel wel, benieuwd wat er verder uit gaat komen en dan wel/niet nodig gaat zijn. Hopelijk word een ingreep hem bespaard, dat is idd wel echt sneu voor zo'n jonkie.