Onze Rosa is gister gekoppeld aan Bob, een rammeloosje uit de opvang. Hulde aan degene waar Bob vandaan komt, wat een liefde voor dieren straalde zij uit! Rosa en Bob lijken te genieten van elkaars gezelschap, hopelijk worden ze samen oud. Ik zal binnenkort een foto plaatsen. Zo lief om te zien dat Bob languit lag en Rosa zijn kop zat te wassen
Fijne dagen ! Voor het in eerst in 7 jaar zonder Nyn , de rest was speciaal maar Nynke was mijn kind. Geen kerstdiner voor haar en haar vent , wat mis ik haar soms ook . Het was een diva, aandacht liever niet maar stond altijd bij het hekje
Rebecca, dit soort momenten blijven altijd moeilijk. Hier ook een groot gemis. We maakte altijd grapjes over Oeps. Was ons grootste konijntje dus die kon de pan in met kerst ( zullen we uiteraard nooit doen).
noviceh
Geplaatst: 24-12-18 23:26
Oh ja, kerst en konijnen Fijne feestdagen allemaal!!
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-18 23:58
Hier mogen ze nog een jaar langer, waren nog niet dik genoeg . Nee grapje, zou dat nooit kunnen!
Fedjeraketje dat grapje is aardig standaard , plak ze dan toch liever achter het behang
Morgen geen kerstdiner voor Lilo en Tarzan , gok dat ik dan nog meer BDK aankoeksels krijg . Ga wel een klein stukje komkommer voor ze pakken , n eventueel Tarzan apart een groter stukje komkommer hij kan er wel over
Lilo heeft vandaag vele aaien gehad , neefjes kwamen en wouden steeds weer erheen . Toen was ik mijn vader en broer kwijt , gevolgd door mijn zwager . Mijn broer had opgeschept dus die moest zien of het echt zo groot was wat er boven zat . En hoop morgen geen plakpoep plakkaat op de vloer extra , ze hebben beetje komkommer gehad als extraatje .
Mijn vader had Lilo voor het laatst gezien toen ze hier net was , die vroeg al wat ik haar voerde
Ondertussen weer vele zorgen moeten maken om m'n lieve Peppertje, ze ging weer flink bergafwaarts en had zondag opeens een ontstoken oogje, dus fijn schoongemaakt maar maandagmiddag plakte het opeens geheel dicht Toch nog even voor de Kerst begon naar de DA gereden, blijkt d'r oogje beschadigd en heb ik zalf voor erin meegekregen, meteen gevraagd voor de injecties die ze normaal krijgen bij EC zodat ze weer even een boost heeft aangezien het erg slecht met haar gaat Nu zie ik haar weer rondrennen en oogje is weer open en ziet alweer veel beter uit gelukkig! Ik moet alleen volgende week terug om het te laten checken in hoeverre het beschadigd is gebleven, arme mupje!
Esther haha Stoffer houd je voor de gek Hihi heerlijk dat hij met het blik snoepjes door de kamer liep
Noviceh, wat is Bob mooi lijkt wel erg op Billy wat de bouw betreft!
Lady
Heerlijk Coconut, ahum
Hahaha Rebecca, pokon? Knappe Tarzan en Lilo!!
Anoniem
Geplaatst: 26-12-18 21:03
Pepper heeft ook altijd wat
Heb nog aardig wat pokon nodig als ij zo naar haar oren kijk
En haar staart
spookyskippy
Geplaatst: 26-12-18 21:12
Knappe Bob! Lady Ach, Pepper toch, hopelijk komt ze er snel weer bovenop Kleine Lilo Hoe oud is ze nu?
Ja m'n arme zorgenkindje! Ik stond zondag even op het punt om haar te laten gaan maar na de injecties gaat het gelukkig weer beter, hopen dat ik haar zo nog even bij mij kan houden!
Haha knappe Lilo, je had haar beter Dombo kunnen noemen met die oren
Anoniem
Geplaatst: 26-12-18 21:16
Arme mop maar ze heeft 1000 levens dus dit komt ze wel te boven
ik zat er net aan te denken ja
Het kleine boefje is niet zo klein meer als 4 oktober