[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 13:11

Lara (hond van mijn schoonouders) heeft haar eerste loopsheid ook al gehad, die gaat binnenkort onder het mes. Daar zitten inmiddels al enkele maanden (stuk of 3 denk ik) tussen.

Jarvis mocht weer model staan, deze keer bij een workshop waar ik zelf ook aan mee deed :D
Afbeelding

Het was een intensief dagje, maar hij deed het super <3
Binnenkort weer een show lopen met hem. Geen officiële, maar wel een hele gezellige als ik de berichten zo begreep :D Even een dagje uit :))

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 13:33

Oh hij is knap! <3

Bentley en ik hadden net een ongelukje, Bentley wou spelen midden op de weg en er kwam een auto aan maar Bentley wou niet luisteren dus die trok heel hard en toen zei z'n halsband krak en stond hij los op de weg. Hij keek me zo aan van ja en nu :') dus ik heb hem aan de andere kant van de weg getrokken en hem mee naar binnen gelokt, gelukkig is dat maar 100 meter dus dat scheelt haha.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:10

Inderdaad, 2,5 tot 3 maanden, anders gaat het lichaam zich al weer voor de volgende loopsheid klaar maken. Kiko is 3 januari loops geworden, en gaat 6 april dus onder het mes.

Mooie foto van Jarvis, zijn ogen komen heel mooi uit op die foto. <3

petitparis

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:12

oh leek me minder lang geleden dat Kiko loops was. Pff tijd vliegt

Knappe Jarv

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:18

Geeft aan hoe belangrijk een goede halsband is ;)
Daarom hier enkel de duurdere merken. Zal nooit halsband of riem kopen bij bijv. Action of big bazar e d. Voor 3 a 5 euro per setje.
Tuurlijk alles kan kapot maar ik zweer bij rogz for dogz en tre ponti en dat soort merken. Of stevig leer

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 15:57

dierenfan schreef:
Geeft aan hoe belangrijk een goede halsband is ;)
Daarom hier enkel de duurdere merken. Zal nooit halsband of riem kopen bij bijv. Action of big bazar e d. Voor 3 a 5 euro per setje.
Tuurlijk alles kan kapot maar ik zweer bij rogz for dogz en tre ponti en dat soort merken. Of stevig leer

Klopt, wij halen er standaard 1 bij Flip kluin maar hij is uit die andere gegroeid en omdat ik elke keer vrij was als Flip kluin dicht was hebben we even een oude gepakt als oplossing. Ik heb deze nu net ook weggegooid en heb meteen een nieuwe gehaald. :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:10

ik heb allemaal retrieverlijne of halve slip halsbanden, zodat ze zich er niet zouden kunnen uittrekken. Want het enige dat hier soms sneuvelt zijn die plastic clipsluitingen. Toch leuk een pup die zijn vriendjes wil "bevrijden" :+

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:31

Ja Flip kluin gingen wij ook altijd heen vroeger. Woon er nu niet meer in de buurt. Wij hebben een knalroze beeztees ofzo geloof ik. Kostte ook niet zoveel en doet t prima. Verder een leren riem van onze vorige hond, een rollijn van de Lidl (5 euro ipv 30 euro van flexa) en een jachtlijntje. Wordt afwisselend gebruikt. En niet het idee dat ze het kapot kan trekken. Ze luistert ook best goed moet ik zeggen.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:49

Vandaag hebben wij ons pupje opgehaald.
Het gaat goed. Hij slaapt al uit zichzelf in de bench.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hij kan ook al lekker relaxen in de zon

Afbeelding

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 06:14

<3 Wat een dropje!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 06:46

Wat een schatje!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:21

Wat een dotje, die grote satelliet oren ook hihi!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:32

Wat een schatje hierboven <3

Lees wel trouw mee, maar het ontbreekt me vaak aan de tijd om te reageren.

Wij hebben ook een tuig en lijn van een degelijk merk, je wilt echt niet dat ze los breken.

Neon, in mijn ogen is kiko nog veel jonger. Maar niet dus. Strekte met de sterlisatie volgende week..

Saar is nu 6 maanden. Dinsdag op stal iets verkeers gegeten denk ik en woensdag spugen. Gisteren tegen uitdrogen aan, dus opname in de kliniek voor een infuus. Gelukkig is ze weer thuis. En eet en drinkt ook weer. Maar wat een zorgen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:02

Knappe pup. Coole oren als hij ligt.

Ojee een hond die aan het infuus moet.
Gelukkig is ze weer thuis.
Vraag mij af of ze er iets van leert, maar ik denk het niet.

Ik heb halsbanden en lijnen van Hunter.
Lijnen die ik heb verkopen ze niet meer in NL dus moet er 1 uit Duitsland bestellen voor de pup.
Mama cocker is zwanger en begint een dikke buik te krijgen.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:47

Hier geen dure riemen met een dame die ze nogal graag doorbijt :=
Heb nu van de clibjes van de doorgebeten riemen maar zelf een riem gemaakt met touw van de action, mooi knalroze _O-

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:10

Wat een ontzettend schattige puppy, die laatste foto ook! Om van te smelten <3

En wat een super knappe foto van Jarvis! Jarvis is zo'n knappe pup en jou foto's zijn zo prachtig altijd! Je mag hier ook wel een keertje komen fotograferen hoor :))

Wat naar van Saar, Tara is ook echt zo'n vreetzak. Met wandelen ook altijd de snuit op de grond en alles proberen op te vreten. Ontzettend irritant
Die zorgen zijn het ergst hè! Ik ben ook nog steeds af en toe bezorgd om Tara, bij kleine afwijkingen in haar gedrag ben ik al bang dat ze weer ziek is/wordt

Maar gelukkig gaat ze erg goed nu, de dikke bult onder haar buik is al bijna weg en de eerste haartjes groeien ook al weer op haar kale buik *\o/*
En nog twee weken en dan wordt ze alweer 1 jaar!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:16

Ik had voor de grote honden een halsband van Ulead, omdat die 2 buiten wel erg druk kunnen zijn en ik met 3 honden tegelijk er uit ga.
Helaas heeft mijn husky af en toe weer puppytrekjes dus die heeft heerlijk de riemen stuk gekauwd.
nu 2 anderen gehaald €16 per stuk geloof ik. En nu laat ik ze niet meer op de grond liggen haha..
Voor cursus heb ik een slipketting die ik gebruik.
Mijn kleine heeft een kleine halsband van Envy

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:41

madeliefw schreef:
Ja Flip kluin gingen wij ook altijd heen vroeger. Woon er nu niet meer in de buurt. Wij hebben een knalroze beeztees ofzo geloof ik. Kostte ook niet zoveel en doet t prima. Verder een leren riem van onze vorige hond, een rollijn van de Lidl (5 euro ipv 30 euro van flexa) en een jachtlijntje. Wordt afwisselend gebruikt. En niet het idee dat ze het kapot kan trekken. Ze luistert ook best goed moet ik zeggen.

Wij hebben hier een Flip kluin om de hoek zitten dus dat is ideaal. We hebben hier een leren riem liggen en die gebruikt mijn broertje vooral omdat hij Bentley teveel vrijheid geeft anders en dan wordt het gevaarlijk op de weg. Mijn vader en ik gebruiken een rollijn die we gekregen hebben van mijn beste vriendin :).

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:50

Sterkte Bo_Y met Saar. Altijd heel vervelend als je hond ziek is.

Dank jullie wel voor de complimenten :) .

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 20:43

Bentley heeft weer iets nieuws uit gevonden, op de kussens van de bank staan en naar buiten kijken :') .
Ik weet overigens nu ook hoe het komt dat er steeds wc papier op de grond ligt, hij gaat op het kastje staan met z'n voorbenen en tikt ze er dan zo met z'n neus af, die liggen dus vanaf vandaag bovenop de koelkast :')

Was ook even na het werk naar de supermarkt geweest, is letterlijk naast ons dus Bentley mocht lekker binnen en buiten spelen kom ik thuis heeft hij even z'n hele bench een nieuwe make-over gegeven en lag alles door het huis heen :') .

Afbeelding

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:32

Heel herkenbaar. Ik ruim al het speelgoed op om te stofzuigen en Beertje begint dan heel fanatiek alles weer door het huis te verspreiden. :+

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:16

Jeeee..... wij zijn gebeld! Er is een smouzenpup voor ons. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Het pupje is vandaag geboren en ons kereltje heeft 4 zussen dus is het is duidelijk welke voor ons bestemd is :Y)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:16

Jennyj01 schreef:
Heel herkenbaar. Ik ruim al het speelgoed op om te stofzuigen en Beertje begint dan heel fanatiek alles weer door het huis te verspreiden. :+

Ja vervelend is dat he! Ik maak elke dag het huis schoon maar hij krijgt het steeds voor elkaar km het een zooi te maken :')

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:35

Echt rommel maken doet hij niet. Meer overal wat neerleggen. Een boek heeft hij stuk "gelezen" maar meer niet.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 07:30

Elke morgen na het ontbijt wil hij even een tukkie doen. Heel schattig maar hoe gaat dit nog passen over twee maanden.
Afbeelding