Hier worden de dames weer lekker achterna gezeten door de mannen. Zitten 3 soorten platy's in een valt me op dat ze van alle 3 de soorten achter elkaar aanzitten dus ben benieuwd wat daar dan uit gaat komen.
Het heeft trouwens even geduurt, maar ik heb vanochtend het laatste baby visje kunnen vangen uit de grote bak! Dus nu mogen ze weer nieuw spul uit poepen

Tot nu toe groeit het kleine spul goed, vooral de molly's groeien snel. Molly uit de vorige lichting is inmiddels 2/2.5 cm groot, en de rest zit toch wel op 1.5. Die uit de vorige lichting zwemt al de hele tijd rond in de grote bak dus die laat ik lekker zitten. Ze is lekker brutaal en zwemt al een lange tijd rustig tussen de grote vissen door.
Moet wel zeggen, dat de molly's die ik heb zitten echt wel groter zijn dan de maximale grotes die steeds op Internet staan.

En ik heb echt hele gave vissen gezien! Jammer dat mijn bak 20 cm te klein is, en ze graag stenen hebben en met jongen vrij terretoriaal.. ga ik niet proberen met mijn bakje..
Wil toch ook graag jullie mening vragen, is er een vis die in het kleine bakje kan met de jongen erbij? Bakje is 20 liter dus over het algemeen erg klein.
Of naast garnalen een grondbewoner die er in kan? Heb iets van een afvalruimer nodig erin.. En dat ga ik met de tot nu toe gevangen garnalen (2