Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Heftig, dat heb ik nog nooit gehoord. Zal vast een zenuwslopende week geweest zijn denk ik..
Het sneeuwt! Benieuwd wat de konijnen ervan vinden. 4 hebben het nog nooit gezien
Eoweyn_x schreef:Sterkte! Sectie is inderdaad de enige manier om erachter te komen hoe of wat.
Ik twijfel, Tarzan. Of het gewoon iets automatisch is bij Bella, of uitdagen van Fiona. Fioon rent soms namelijk ineens langs Bella, die er dan achteraan gaat
_Tarzan schreef:Eoweyn_x schreef:Sterkte! Sectie is inderdaad de enige manier om erachter te komen hoe of wat.
Ik twijfel, Tarzan. Of het gewoon iets automatisch is bij Bella, of uitdagen van Fiona. Fioon rent soms namelijk ineens langs Bella, die er dan achteraan gaat
Raar! Misschien een optie om ze eens een paar uur te observeren?
Of een GoPro oid. in de ren te zetten zodat je weet wie wat doet?
Hier mag Ollie dus echt niet wegvallen want dan is het chaos in het ren!
Iris, had je hem weggebracht voor castratie?
En die haakjes weghalen stelt niet zo veel voor gelukkig
Zeeuwsemeid schreef:Zojuist belde mijn moeder me dat ze mijn konijn Bobby dood in het hok heeft gevonden.. Gisteren leek hij nog in orde en hupste hij vrolijk rond. Mijn andere konijn, Bun, lijkt prima in orde. Ik ben hier erg verdrietig door natuurlijk.. En ik heb de opvang gemaild waar hij vandaan kwam. Ik had hem namelijk nog maar sinds 5 dec. 2015..
_Tarzan schreef:Eoweyn_x schreef:Sterkte! Sectie is inderdaad de enige manier om erachter te komen hoe of wat.
Raar! Misschien een optie om ze eens een paar uur te observeren?
Of een GoPro oid. in de ren te zetten zodat je weet wie wat doet?
Hier mag Ollie dus echt niet wegvallen want dan is het chaos in het ren!
Iris, had je hem weggebracht voor castratie?
En die haakjes weghalen stelt niet zo veel voor gelukkig
_Tarzan schreef:Logisch dat je hem dan niet laat onderzoeken, €16 valt wel mee maar als het nog meer word zou het mij ook niet waard zijn ..
Iris, Flip moest ook even wennen hoe hij nu moest eten na het weghalen van de haakjes, hij at wel z'n brokjes gewoon, heeft Sammy die ook tot z'n beschikking?
Goed dat je hem even binnen houd!