Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan ga je er toch wat anders mee om op een gegeven moment - zeker als je zoals ik als de dood voor Lyme bent haha. Hier hangt het echt enorm van de locaties af. Hier op de heide vind ik nauwelijks teken na een wandeling, maar in buitengebied met uiteraard meer gras en heuvelland, zit ze sneller onder. En met een langhaar vind je ze gewoon echt te laat - het merendeel dan.
), dus ik kwakkel gewoon liever niet te lang aan wanneer we de eerste teken terugvinden in huis/op de hond. Denk dat er eens wat meer bekendheid voor Lyme moet komen, zodat mensen echt meer bewust zijn van wat deze ziekte kan doen. Het is echt niet mals in ieder geval
Ik wil dat echt zo goed mogelijk voorkomen en dat betekent het liefst zorgen dat ze dus gewoon niet bijten en speeksel kunnen overdragen.

StalMelyn schreef:Is het een Akita inu of american Akita?
Heel mooie honden vind ik het maar niet mijn karakter. Ooit als ik een boerderij heb maar twijfel dan ook nog tussen de kangal als erfhond
Voor nu lekker klein ras in mijn appartement haha.
Zojuist snacks besteld bij barkking en ook allemaal weer nieuwe dingen. Kameel, konijnenoren, vis en eend.
Nou hopelijk valt het mee en heeft hij zich gewoon wat verstapt!
wat grappig. Die had ik nog niet eerder gehoord. Heeft met Evi's lange vacht niet veel zin haha.

Ik wil volgend jaar met ze naar Denemarken en Noorwegen of Zweden, maar dit jaar wil ik er eigenlijk ook nog wel even lekker op uit met ze.

StalMelyn schreef:Ja nu Bonne wat groter is wilde ik de konijnenoren ook proberen. En wat spullen erbij dat hij meteen kan opkauwen ipv dat het blijft. De kophuid snacks kauwt hij geregeld op maar het wordt niet kleiner. Het is nu meer speelgoed geworden ook maar houd hem lekker bezig.
Oh wat er korting kiwiwitje? Ik let ook niet goed op

Boswachterij Westenschouwen moet je dan Zeker een bezoekje brengen
, maar ook alle verschillende stranden in de buurt van Ouddorp, Grevenlingermeer e.d. Wij hebben echt onwijs genoten daar vorig jaar en ik kan echt niet wachten om eens terug te gaan. Ik kwam heerlijk tot rust daar aan het water en Arya en ons hele gezin ook, hebben ons allemaal zo heerlijk geamuseerd