Fijne avond namens Blikje!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Blikje is te schattig voor wordenze lijken zo onschuldig altijd die kleintjes.
Fijne avond ook namens deze over de datum kerstmaaltijd
[ [url=m/olZDXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde eigenlijk helemaal geen vloerkleed in de woonkamer hebben maar nijntjes vinden laminaat niet heel fijn om op te lopener lag daardoor nog best een tijdje stuk zeil als tijdelijke oplossing
Inmiddels hebben nijntjes hun eigen vloerkleed, de grootste maat die ik kon vinden, en ze lijken er heel blij mee te zijn
NAIWHL schreef:Witje is naar een luxe hotel gegaan hoor, dan was het hier maar afzien![]()
En nee, ze maken het mij niet makkelijk. Soms denk ik: ”waar ben ik aan begonnen met die konijnen…” Maar tegelijkertijd vind ik dat eigenwijze en ondernemende juist zo leuk…
Maar de ram bij Max, Checo en Hazeltje laten we maar even zitten. Ze kunnen alle kanten op en als het echt nodig blijkt kan dat alsnog.
Had al wel de naam Norris gereserveerd voor de rest van mijn mclaren F1 team
Lieffiefi schreef:Ook haar gepersonaliseerde eetbakje van blond Amsterdam is ontvangen
NAIWHL schreef:Ik dacht het al te herkennen aan hun oren. Ik ben weg van reuzen![]()
En Witje vermaakt zich prima volgens mij.
Ik had gister nog even een klein onderonsje met Checo. We hebben even de laatste roddels uit de groep doorgenomen![]()
[ [url=m/TZzieG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:Lieffiefi schreef:Ook haar gepersonaliseerde eetbakje van blond Amsterdam is ontvangen
Maar verder is ze niet verwend ofzo
NAIWHL schreef:Ik dacht het al te herkennen aan hun oren. Ik ben weg van reuzen![]()
En Witje vermaakt zich prima volgens mij.
Ik had gister nog even een klein onderonsje met Checo. We hebben even de laatste roddels uit de groep doorgenomen![]()
[ [url=m/TZzieG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ahhh wat een knapperd!
NAIWHL schreef:Crispy is ook territoriaal op zijn grondstuk, maar naar dames toe die in zijn groep horen daarbij ook heel beschermend en heeft niet de behoefte om de hoogste in rang te zijn.
Als je met een koppeling een goede match vindt, dan zou ik het wel aandurven. Ook hier zijn ze na koppelen altijd weer terug hun eigen grondstuk op gegaan zonder echt problemen.
En bij een goede opvang kan je deze vraag natuurlijk ook neerleggen en denken ze graag met je mee.
_Mir schreef:Ik zou graag jullie mening horen.
Ik heb een gecastreerde ram van 3 jaar, die loopt los door de tuin. Hij is zeer territoriaal, nu vraag ik mij af; hoeveel kans van slagen heeft het mocht hij bijv. bij een opvang gekoppeld worden en je komt dan thuis? Ik ben echt bang dat hij dan meteen weer denkt 'mijn tuin, eruit jij'.
Zou het kunnen dat hij gewoon beter af is alleen, of betekend het wat anders.
Iemand ervaring?