Maar op de fiets zoals Simone beschrijft is gewoon lomp en gevaarlijk.
Ja ben er blij mee Van! Duimen voor jullie voor een mooi nestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:@E_J zeker die buitenlandertjes die gewoon nooit grenzen geleerd hebben rondom mensen, hebben wat meer tijd nodig! Toby heeft van alles gesloopt, en lang ook. En toen ik verhuisd was, deed hij het nog eens over. Hij sloopt nu vooral (**afkloppen**) zijn eigen speeltjes, maar heeft ook plinten geknaagd, de sierlijst aan mijn trap gesloopt, mijn bank volledig uit elkaar getrokken... Ik was gelukkig wat gewend wel: beagle van mijn tante heeft minstens 20 paar schoenen opgegeten in de puppytijd/puberteit, en mijn spaniel had vooral iets met plinten en trok die letterlijk van de muren af. Onze doodle daarentegen heeft letterlijk maar 1x een ritsluiting van een kussen afgehaald. Meer niet.
Simoonzel schreef:@E_J Wat is Loki schattig! Is hij al groot?
CupCakes_ schreef:Die dubbele staan wel echt in de weg volgens de dierenarts. Waarschijnlijk gaat er eentje vanzelf uit, maar anders moeten we over een maand of 2 terug. Die trekspelletjes doen we inderdaad ook veel hier, dat had een goede vriend ons ook aangeraden om te doen.
kiwiwitje schreef:CupCakes_ schreef:Die dubbele staan wel echt in de weg volgens de dierenarts. Waarschijnlijk gaat er eentje vanzelf uit, maar anders moeten we over een maand of 2 terug. Die trekspelletjes doen we inderdaad ook veel hier, dat had een goede vriend ons ook aangeraden om te doen.
Dus nu sluit zn gebit niet zoals t hoort? Want dat was mijn vraag
xLaraaj schreef:Heb denk ik gemist waarom eogen schuld ..?
Wat een schattige foto Salsa !
mvdende schreef:xLaraaj schreef:Heb denk ik gemist waarom eogen schuld ..?
Wat een schattige foto Salsa !
Hij vertikt het om zn pillen in te nemen. Verstoppen in iets lekkers werkt niet. Zelfs met de de speciale EasyPill weet Skip het pilletje ertussen uit te vissen.
Dus dan maar aan het infuus, met de consequentie dat hij een kap om moet want netjes van je infuus afblijven is ook niet mogelijk.
ZoZenn schreef:mvdende schreef:
Hij vertikt het om zn pillen in te nemen. Verstoppen in iets lekkers werkt niet. Zelfs met de de speciale EasyPill weet Skip het pilletje ertussen uit te vissen.
Dus dan maar aan het infuus, met de consequentie dat hij een kap om moet want netjes van je infuus afblijven is ook niet mogelijk.
Deed zig ook voordat ik AJ had, Dan doe ik gewoon bekje open en hup pil er in en belonen. Dan maar zo.
Aj eet pillen gewoon op, dus Zig nu ook.
Simoonzel schreef:Soms is een infuus makkelijker ja. Metronidazol is ook wel echt vieze AB. Ik heb het ooit aan mijn kat moeten geven, wat een drama![]()
Loki lijkt idd echt al best aan de maat! Ben benieuwd hoe hij wordt.
mvdende schreef:Simoonzel schreef:Soms is een infuus makkelijker ja. Metronidazol is ook wel echt vieze AB. Ik heb het ooit aan mijn kat moeten geven, wat een drama![]()
Loki lijkt idd echt al best aan de maat! Ben benieuwd hoe hij wordt.
Hij krijgt Metrobactin.
Maar ook de Tralive en de Cerenia pillen krijgen we er niet in.
Die zijn niet zo super belangrijk, dus dat laten we nu maar.
xDenies schreef:Eigen schuld, dikke bult? Dat komt wel heel vreemd over, mvdende. Sorry dat ik het zeg. 4 jaar geleden is rond deze tijd mijn Luna ook behoorlijk ziek geweest (ik krijg op fb daar nu herinneringen van). Niet eten, niet drinken, spugen en zeer futloos. In plaats van dat ik zei, 'Eigen schuld, dikke bult', zat ik in de stress of mijn meisje dit wel zou halen. Dat heeft ze gedaan maar 7 maanden later hebben wij haar alsnog kunnen afgeven. Alsof een hond hier bewust voor kiest ..
Ik snap niet hoe en waarom jij je berichten zo formuleert (ook wanneer er niets ernstigs aan de hand is), maar het komt heel bijzonder over.
Ik wens je in ieder geval sterkte en ik hoop dat je hond er boven op komt.
Metrobactin werd hier gegeven voor diarree.