Echo doe ik bij een fokker die hier in het dorp woont

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChefsSpecial schreef:We mogen vanavond op pas, 11,7 vanmorgen!
XxDiandraxX schreef:ChefsSpecial schreef:We mogen vanavond op pas, 11,7 vanmorgen!
Heb je ook al eerder geprikt? Wat waren toen de uitslagen? (Sorry ik ben nieuwsgierig omdat wij op het werk ook recent een apparaat hebben voor progesteron test en dus benieuwd ben hoe andere dierenartsen adviseren).
Bij ons kost het ongeveer 70euro per keer. Eerste keer komt daar nog wel consult bij.
ChefsSpecial schreef:We mogen vanavond op pas, 11,7 vanmorgen!
mirjamalvaro schreef:Bij de €110,- komt ook nog consult bij ja.
XxDiandraxX schreef:ChefsSpecial schreef:We mogen vanavond op pas, 11,7 vanmorgen!
Heb je ook al eerder geprikt? Wat waren toen de uitslagen? (Sorry ik ben nieuwsgierig omdat wij op het werk ook recent een apparaat hebben voor progesteron test en dus benieuwd ben hoe andere dierenartsen adviseren).
Bij ons kost het ongeveer 70euro per keer. Eerste keer komt daar nog wel consult bij.
Chubby schreef:Hier betaalde ik begin dit jaar ook €72 voor prog prikken (3x en de 4e keer heb ik afgezegd en ben gaan rijden) en €71 voor de drachtecho.
Maar moest vandaag de kat (2,5 kg) laten inslapen en dat kostte ook €113 plus dan nog €145 voor de crematie
Ik hou m’n hart vast voor de HD foto’s binnenkort in Eersel.