En wat een schattige pluizenbol zeg. Gossie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Kiwiwitje wat groeien ze als kool zeg!!
Twilight heb je al eens geprobeerd om te speuren met dr? Weet niet in welke regio je woont mss kan ik evt wel contact op nemen met collega’s voor je.
Finnens kan je haar afleiden of gaat ze fixeren en blaffen? Zou proberen contact te krijgen en als ze stil is belonen en dan uitbreiden.
Nog even een paar nachten slapen en dan komt onze kleine muppet!
[ [url=m/G5MPCD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQNuEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Twilight, klinkt als een herder met te weinig uitdaging. Ik zou op zoek gaan naar een leuke club om regelmatig te sporten.
Spannend Candalisa, succes met wachten!
suze_ schreef:kiwi ik snap dt je haar houdt. ze is leuk!
finnens hier heb ik het blaffen eruit getraind door veel af te leiden met een commando en wat lekkers. Ruim van tevoren anticiperen. Zag ik een andere hond aandacht vragen. Haar naam, zit commando en wat lekkers. Stukje mee en dan weer hetzelfde. Zo werd ze zo op mij gefocust dat ze geen tijd had die andere hond spannend te vinden. Ze blaft nu nooit meer. Enkel soms bij spel.
kiwiwitje schreef:Inmiddels besloten dat het teefje van mij blijft. Ik overweeg nog om uit te plaatsen of co-own. Maar ik ga haar niet meer echt verkopen
suze_ schreef:finnens hier heb ik het blaffen eruit getraind door veel af te leiden met een commando en wat lekkers. Ruim van tevoren anticiperen. Zag ik een andere hond aandacht vragen. Haar naam, zit commando en wat lekkers. Stukje mee en dan weer hetzelfde. Zo werd ze zo op mij gefocust dat ze geen tijd had die andere hond spannend te vinden. Ze blaft nu nooit meer. Enkel soms bij spel.
dierenfan schreef:Zeker mijn mechel x duitser. Die vind zoekspelletjes erg enorm mega geweldig. Echter 2x, hooguit 3x kan ik hem een moeilijke zoekopdracht geven en daarna is het gewoon op en zit hij vol.
Twilight schreef:Dankje wieneke en fijn dat t zo goed kan. En zal best stressvol zijn huis met visite.
finnens schreef:Wieneke, fijn dat het zo goed gaat! Gefeliciteerd met je vriend
Twilight schreef:We beginnen om 8 uur of half 9 afhankelijk hoe laat we in bed liggen met een kort rondje van 20 minuutjes. Mevrouw haar behoeftes gedaan, ik frisse neus en goed wakker. Netjes zit en kijk oefening als we oversteken of als er fietser langs komt etc.
Terug thuis ff ontbijten voor beide, ik daarna douchen en aankleden en wasje erin. Meestal zoals vandaag daarna met vriendlief boodschappen doen en moet nala even alleen zijn met stukje kophuid of een volle kong.
Bij thuiskomst uitladen en daarna weer op pad voor 3 kwartier. Lopen is altijd wel vast want bananen in der oren. (Vandaag krijg ik een fiets dan word het weer meer zandverstuiving waar me met de lange lijn meer kunnen lopen en los op overzichtelijke stukken)
Thuis dan weer brokken en tijdens de wandeling blijven we zo goed als t kan de oefeningen doen, niet veel en niet lng maar af en toe. Dan een rust moment voor mevrouw en doe ik ff was ophangen etc welk huishoudelijk iets dan ook.
‘S middags is t in huis hier en daar wat oefeningen of wat nieuws leren, zo zijn we nu bezig om te leren of ze de krant kan komen brengen en dit gaat met kleine stapjes goed.
Dan weer lange wandeling met oefeningen, avond eten etc en meestal rond uur of 7/ half 8 ligt madam lekker KO te slapen en voor bedtijd klein plas rondje.
Dit met toegang in de tuin als ze wil tussendoor, ze ligt graag onder de klimop te loungen met kauwbotje of in het zonnetje, lekker relaxed.
Nynkster schreef:Ik ga even bijlezen![]()
Lastig twilight! Wat doe je als ze aan de tafelpoten begint te kauwen enzo?
Kiwi : wat fijn dat je zelf eentje gaat houden!
Zoe : wat een mooie hond van jouw collega!
Denies : ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Onze pup heeft net zulke oogjes een beetje
Punjab : wat fijn dat ze zo lekker uit kan razen!
Zoe : Gefeliciteerd met Aelynn!
Biggirl : Ohhhh wat heerlijk!!! Bij ons gaat borstelen nu ook goed gelukkig. eerst wilde hij dat echt niet. Nu gaat hij er bij liggen![]()
Dierenfan : wat een suggesties haha gebaseerd op de wilde haren zeker
Kiwi : Prachtig! ze beginnen nu echt wat op hondjes te lijken he! Die fotoWat een verschil zeg!!!!
Ben heel benieuwd naar fizzy als hij hier eenmaal is!
Wieneke : Fijn dat het met de verjaardag ook goed ging! Daar zat ik hier ook wel over in maar hij vond alle aandacht wel leuk volgens mij
Candallisa : Spannend!!! Aftellen maar!
Finnens : Heel lastig! Die van ons was ook grootspraak bij puppycursus laatst. Is ze ook niet af te leiden met bal ofzo? Of wat kennissen met sociale honden waar je wat mag oefenen dat ze toch niet zo eng zijn?
Wieneke : Heerlijk![]()
Daisy zal wel gedacht hebben
Hier zaten Af, zit, poot, rol er snel in, maar blijf?
![]()
Hij vind het maar niks als hij moet wachten
Maar hij moet nu wel netjes wachten tot ik zn bak op de grond zet en dan tot ik zeg dat hij mag eten. Hopen dat we het zo wat kunnen oefenen.
Hier afgelopen vrijdag de eerste puppycursus gehad. Er waren veel labrador pups die braaf achter hun voer aan liepen. En dan had je guinness, die acuut alles vergeten was en alleen maar wilde spelen en blaffenEn poep eten maar dat mag ab so luut niet van mij. Dan moet hij overgeven namelijk in de auto.
Verder probeer ik hem zo veel mogelijk los te laten lopen. Thuis loopt hij steeds wel los en als we ergens overzichtelijk zijn zonder al te veel drukte ook al.
In de auto gaat nu ook beter gelukkig. hij zit nu op de achterbank op zon speciaal autokleed. Eerst ging gister goed naar de paarden. Niet overgeven etc want hij had zn voer meer dan 2 uur van tevoren ook gehad al.
Toen is hij met opa gaan wandelen en heeft ie stiekem weer paardenstront gegeten, dus toen we naar de zaak reden weer overgeven.. Kleed maar weer schoon gespoeld en in de zon laten drogen. Weg naar huis ging wel weer goed gelukkig.
hij kreeg staande oren van de wind![]()
[ [url=m/05CNg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1uxlvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sastaic schreef:Ik ga een poging wagen kim.
Op het eerste filmpje zet je een stap teveel bij de kattenloop waardoor ze doorloopt, ook al had je het raakvlak wel. Bij de palen komt ze eruit doordat je naar achter loopt weg van de palen?
2e filmpje je draait met je lichaam wel weg van het 1e tunnel gat maar loopt wel door naar het 1e gat toe waardoor ze die toch neemt.
3e filmpje geef je de palen aan met je verkeerde hand.
Sastaic schreef:Sastaic schreef:Ik ga een poging wagen kim.
Op het eerste filmpje zet je een stap teveel bij de kattenloop waardoor ze doorloopt, ook al had je het raakvlak wel. Bij de palen komt ze eruit doordat je naar achter loopt weg van de palen?
2e filmpje je draait met je lichaam wel weg van het 1e tunnel gat maar loopt wel door naar het 1e gat toe waardoor ze die toch neemt.
3e filmpje geef je de palen aan met je verkeerde hand.
Even mezelf quotendit gaat over de behendigheid filmpjes van Kim.
Ben namelijk wel benieuwd of ik warm zat met je filmpjes.