Diandra gefeliciteerd met je knappe Elin...morgen krijgt ze vast een mega hug van Fellow

. Hihi ja van de foto zijn jouw dames al verschillend van type en dan komt onze bodybuilder erbij...
Lara: wat een knap meisje heb je toch! Wil je op den duur ook fokken? Je gaat toch ook met haar naar show?
Fotsy: wat heerlijk je hondjes zo samen... tijd voor een close up van je jongste

.
Keona: black bi is toch ook vrij bijzonder? Ik zie het in ieder geval heel weinig. Ben je ze beiden kwijt? Wat voor speurwerk gaat je ene pup doen? Mensen of detectie?
Bryce: wat heerlijk, een gezonde oude beer zo. En hij ziet er nog super uit.Kan hij jullie puppy velen met alle drukte? Hoe heet jullie jongste ook alweer?
Assie: thanks voor de foto!
Mossel: wat is elmo toch ook een mafketel op sommige foto's

maar wat een prachtige reu.
Puppy Zorro is ook een schatje!
Over het wel of geen papier... ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt, maakt mij niet uit hoor. Ik zit ook op een facebook groep waar regelmatig de kruising aussie/border voorkomt.
persoonlijk heb ik altijd stamboek dieren genomen. Dat geeft natuurlijk geen garantie maar ik vond het wel zo prettig. In de jaren heb ik wel geleerd dat er met of zonder stamboom genoeg mis gaat. Ik vind het zelf heel belangrijk dat een pup uit een stabiel nest/huis komt. Hondjes die in hun eigen zeik opgroeien, een moederdier die ik persoonlijk direct uit de fokkerij zou halen op karakter...er wordt een hoop aangerommeld. Ik begrijp ergens de strakke richtlijnen van de fokkers wel in de aussie wereld. Het zijn niet de makkelijkste honden soms en een goede fokker voelt zich toch verantwoordelijk voor een hond als het ergens mis gaat op gedrag of ziekte... ook al hoeven ze zich dat niet te voelen. Ik moet er niet aan denken dat ik pups zou fokken en ze mee zou geven en er later achter komen dat die hond op totaal de verkeerde plek zit. Maar goed, had ook geen fokplannen

.
Ik heb gelukkig een goede fokker getroffen die me niet meteen uitsloot omdat ik kinderen heb (wat ik dus ook wel eens gehoord heb...over een kam scheren gesproken) en de puppyś zo goed en stabiel afleverde, daar heb ik echt mijn gemak van elke dag. En heel grappig, dus ook hele leuke vriendschappen bij de hond gekregen

.
Zal nog eens proberen wat te plaatsen van mijn yeti, hij vond de sneeuw zo heerlijk

.
[ [url=m/aejH9L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u6M560.jpg]Afbeelding[/url] ]