Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bij mij is het zeker 1 dag in de week voorzien om een voormiddag uit te kuisen en dan elke avond minimum een uurtje bij de caafjes om ze allen te controleren en eten te geven maar meestal zit ik er veel langer bij

LicentioFide schreef:Valt het dan niet heel moeilijk te controleren op ziekten enzo?
maar zoals DubbelDun al zegt is dat bij cavia's over het algemeen toch al erg slecht te zien. Maar meestal zie ik het wel doordat ze anders doen dan anders zeg maar of doordat de andere caafjes anders reageren tegenover hen. Een goede fokker moet ook tijd nemen om zijn dieren te leren kennen vind ik
en ik verwacht nog wat nestjes, dus ben nog niet op mn hoogtepunt
Ik verwacht US teddy's.. dus als je wil Cloc
haha, weet niet wat je zoekt?Tooske schreef:Jee 33 ik heb er nu 18 en daar hou ik het bij vind ik meer dan genoeg.
Jij hebt dat kleine slate blue borstel zeugje gereserveerd zag ik? Die vond ik ook zo leuk!

en ik en jeroen gaan de kleur roodbont fokken dus na Jamie en Athena nog op zoek naar ander bloed om met een mooie basis te starten
maar jij fokte geen roodbont dacht ik? 
Want hoe meer mensen dit weten hoe beter!
Ze is nog veel te dun en moet blijven bijvoeren, maar ik zie het positief in!
Werd ook wel tijd! Miracle_ schreef:Nee klopt inderdaad. Ik fok met Teddy's in de kleuren choco magpie, creme en zilver agouti en lilac-goud-wit. Ik weet wel iemand met een drachtige rode teddy zeug.. Als je wil kan ik voor je in de gaten houden of er rood bont uit gerold komt![]()
Zoek je zeugjes, beertjes of allebei?
geslacht maakt momenteel nog niet zooo veel uit.
Ze waren weer helemaal happy in de ren.. Ik hou van dit weer