Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_mandy schreef:Dan durf ik me hier ook eindelijk te melden, ik lees al een tijdje met jullie mee. Maar had nog niet zo veel te melden omdat we nog niets zeker wisten.
We krijgen een pup van Dana
xSannee schreef:Ohh wat leuk love_mandy! Altijd leuk als bokkers veulens of pups van andere bokkers kopen
Veel plezier met alle voorpret! Heel leuk ook om die echo's te zien. Al heb ik er weinig verstand van haha.
Heb je een lange wachtlijst KimD? Of blijven er nog plekken vrij?
Klinkt goed moonsparkle! Er wordt natuurlijk ook veel uitgelegd tussendoor, je hoeft geen vol uur te trainen!
KimD schreef:xSannee schreef:Ohh wat leuk love_mandy! Altijd leuk als bokkers veulens of pups van andere bokkers kopen
Veel plezier met alle voorpret! Heel leuk ook om die echo's te zien. Al heb ik er weinig verstand van haha.
Heb je een lange wachtlijst KimD? Of blijven er nog plekken vrij?
Klinkt goed moonsparkle! Er wordt natuurlijk ook veel uitgelegd tussendoor, je hoeft geen vol uur te trainen!
Er zijn nog behoorlijk wat plekken vrij ja.Ik had er niet meer dan vijf aangenomen. Ter verduidelijking, ik dacht dat Dana niet drachtig zou zijn dus ik was hier zeker niet op voorbereid.