Urbanus schreef:Onze broertjes komen 5 april. Hopelijk zijn ze gecastreerd voordat ze kunnen gaan vechten.
Broertjes? Hebben ze dat bij de fokker aangeraden
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Urbanus schreef:Onze broertjes komen 5 april. Hopelijk zijn ze gecastreerd voordat ze kunnen gaan vechten.
Broertjes? Hebben ze dat bij de fokker aangeraden?
caro29 schreef:Weet iemand na hoeveel tijd een konijn na een operatie opnieuw onder narcose mag voor castratie?
Es_ther schreef:caro29 schreef:Weet iemand na hoeveel tijd een konijn na een operatie opnieuw onder narcose mag voor castratie?
Dat kan je het beste aan de dierenarts vragen!
@Urbanus, ik hoop dat het goed gaat, maar ben er bang voor. Hier ging het echt goed omdat we gingen verhuizen en ze beide stress hadden. Anders had er 1 weg gemoeten…
caro29 schreef:Weet iemand na hoeveel tijd een konijn na een operatie opnieuw onder narcose mag voor castratie?
Urbanus schreef:Ik heb het zwarte mannetje geruild voor een vrouwtje, ik werd niet blij van internet.
MoppieFilou schreef:dalena schreef:Iemand een idee of de afscheiding(?) van Millie normaal is?
Nee sorry, echt nog nooit gezien. Lijkt wel een sliert slijm of zie ik dat verkeerd op de foto?
. Ze verveelt zich binnen duidelijk harder dan buiten, dus ik vroeg me af of jullie tips hebben om haar wat bezig te houden? Heb wel een voerbal maar het rennetje binnen zit vol hoeken en kantjes dus dat ding zit binnen de minuut ergens vast
. Verder kan ik ook niks doen waarbij ze echt moet zoeken en snuffelen met haar neus ergens in, want dan moet ze niezen.