Urbanus schreef:Onze broertjes komen 5 april. Hopelijk zijn ze gecastreerd voordat ze kunnen gaan vechten.
Broertjes? Hebben ze dat bij de fokker aangeraden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Urbanus schreef:Onze broertjes komen 5 april. Hopelijk zijn ze gecastreerd voordat ze kunnen gaan vechten.
Broertjes? Hebben ze dat bij de fokker aangeraden?
caro29 schreef:Weet iemand na hoeveel tijd een konijn na een operatie opnieuw onder narcose mag voor castratie?
Es_ther schreef:caro29 schreef:Weet iemand na hoeveel tijd een konijn na een operatie opnieuw onder narcose mag voor castratie?
Dat kan je het beste aan de dierenarts vragen!
@Urbanus, ik hoop dat het goed gaat, maar ben er bang voor. Hier ging het echt goed omdat we gingen verhuizen en ze beide stress hadden. Anders had er 1 weg gemoeten…
caro29 schreef:Weet iemand na hoeveel tijd een konijn na een operatie opnieuw onder narcose mag voor castratie?
Urbanus schreef:Ik heb het zwarte mannetje geruild voor een vrouwtje, ik werd niet blij van internet.
MoppieFilou schreef:dalena schreef:Iemand een idee of de afscheiding(?) van Millie normaal is?
Nee sorry, echt nog nooit gezien. Lijkt wel een sliert slijm of zie ik dat verkeerd op de foto?