Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Nee bij Cookie hebben we het opgegeven... soms ligt die op je schoot en ben je hem aan het aaien. Uit het niks kijkt hij dan omhoog en *sjoef* weg is die...
En hij heeft echt nog nooit iets ergs meegemaakt... hij is al vanaf kitten af aan zo.
lor1_1984 schreef:c_alsemgeest schreef:Nee bij Cookie hebben we het opgegeven... soms ligt die op je schoot en ben je hem aan het aaien. Uit het niks kijkt hij dan omhoog en *sjoef* weg is die...
En hij heeft echt nog nooit iets ergs meegemaakt... hij is al vanaf kitten af aan zo.
Sommige katten zijn gewoon bang van aard.
Ik zeg in zulke gevallen altijd:
veeeel geduld hebben, niets verwachten en blij zijn met elke stap vooruit en elke stukje stabilisatie.
Cookie zal ongetwijfeld goed zijn in andere dingen.
c_alsemgeest schreef:Ah is Dia de Verano gestopt? Dat is Kim, de fokker van Princess, zo'n fijne cattery... maargoed daar heb je niks aan
ik weet dat http://www.zenehebe.com/cattery-info een goede is.
Chiave schreef:We mogen komen kijken, de beste man klinkt heel hartelijk. Hij stuurde net een filmpje waarop ook moederpoes te zien was met de kids, maar we gaan sowieso eerst kijken voor we een beslissing maken. Thanks voor je toevoeging, in ieder geval!![]()
Heb me aangemeld!
Chiave schreef:fokker van mijn jongens heeft nu kittens, weet niet zeker of ze er nog beschikbaar heeft. Maar die zit zover ik weet niet vol qua wachtlijst. Ze is erg gesteld op testen HCM enz. Cattery SilvermountainIk hoop dat ik nog even aan mag haken.
We hebben contact gezocht met Sphynx-cattery Dia de Verano: die zijn helaas gestopt met fokken voor de verkoop.Ik heb even gekeken op Marktplaats, maar ik heb daar geen fijn gevoel bij. Ik wil gewoon weten waar ik iets vandaan haal.
Zag ook een cattery in Flevoland, maar daar zijn de nestjes allemaal al vol gereserveerd tot en met 2018, dat willen we ook niet.
Kunnen jullie nog iets aanraden qua fokker/cattery? Graag wel getest op HCM e.d..