Hier mogen ze op de stoelen en banken maar niet met kauwspul. dat mag alleen als er een deken op ligt en dat weten ze ook haha
Salsa, normaal plast en poept Djessey sochtends altijd bij de eerste ronde. Met de regen is het snel plassen en weer naar binnen
Djessey is vandaag 1 jaar

nee jooo.
Bodhi zorgde wel dat ie op de bank kon liggen. Mera deed het ook al vlot maar die gaat vooral over de zijkanten heen … ja ideaal voor je bank is het niet, maar ach. Ik heb gewoon twee schoothonden
Maar blijkbaar is hij dus niet zó goed onder apél want in dit geval stak hij de straat over om naar Bodhi te komen. Hij kwam in een rechte lijn op Bodhi af en duwde zo zijn neus tegen zijn kop aan. Ik stond ondertussen een beetje te praten van, 'Het is goed jongen, kalm aan, er gebeurd niets'. En die hond maakte een soort 'speelsprongetje' en Bodhi volgde die sprong een beetje en daarna liep die hond een stukje verder. Ik heb Bodhi volledig de hemel in geprijsd want hij heeft niet gegromd, geblaft of uitgevallen 
(en ook niet hoe mijn hond dus wel uitvalt, maar dat ging gelukkig goed dus niet over nadenken).
high school musical!