Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 10:08

Beterschap met Skip!

Hier mogen ze op de stoelen en banken maar niet met kauwspul. dat mag alleen als er een deken op ligt en dat weten ze ook haha

Salsa, normaal plast en poept Djessey sochtends altijd bij de eerste ronde. Met de regen is het snel plassen en weer naar binnen :P

Djessey is vandaag 1 jaar <3
Afbeelding

Anoniem

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:20

:oo nee jooo.
Man wat is dat snel gegaan. Gefeliciteerd <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:24

mvdende schreef:
Skip is ziek.

Had vannacht al zn brokken eruit gegooid en een hele vroege ochtend wandeling want hij moest poepen.

Vervolgens wilde hij niet eten en is hij lusteloos.

Vanmiddag naar de da geweest, maar de medicatie lijkt zn werk niet goed te doen helaas.

Vanavond 2x enkele slokken water op, maar verder nog steeds niets gegeten.

Als hij morgen nog steeds niets eet, maar weer terug naar de da.

Ik hoop dat ik mijn vrolijke wiebelstaart snel weer terug heb want hij is nu een zielig hoopje hond.

Niet eten is niet zo spannend, ze kunnen enkele weken zonder voer. Stoppen met drinken is een groter probleem. Maar als hij wel nog drinkt dan zou ik hem even laten vasten. Honden doen dat vaak uit zichzelf.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:24

kiwiwitje schreef:
Beterschap met Skip!

Hier mogen ze op de stoelen en banken maar niet met kauwspul. dat mag alleen als er een deken op ligt en dat weten ze ook haha

Salsa, normaal plast en poept Djessey sochtends altijd bij de eerste ronde. Met de regen is het snel plassen en weer naar binnen :P

Djessey is vandaag 1 jaar <3
[ [url=m/61quZM.png]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd met je baby!! <3 Y)(^)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:37

Sterkte met Skip, mvdende. Kan je hem niet met een spuitje water in zijn mond aanbieden? Het is hier vier jaar geleden dat mijn Luna ziek werd, die is toen kort opgeknapt. Natvoeding (van die pouches) zijn ook veel vocht en toch wat voedingsstoffen dus wellicht is dat ook nog iets om aan te bieden. Al is een paar dagen eten niet zo'n ramp, het gaat dan echt om het vocht.

Algemeen, hier was de regel van mijn stiefvader altijd: Geen honden op de bank. Zowel Luna als Lupa deden dat dus ook niet (Ja Lupa heel af en toe haha). Mijn stiefvader is overleden en toen er een nieuwe hond kwam, Bodhi, was die regel al snel verdwenen. Bodhi is een echte schoothond en wilde graag kroelen. Toen we een nieuwe bank kregen was het, 'Geen honden op de bank', dat was na één avond al verandert :') Bodhi zorgde wel dat ie op de bank kon liggen. Mera deed het ook al vlot maar die gaat vooral over de zijkanten heen … ja ideaal voor je bank is het niet, maar ach. Ik heb gewoon twee schoothonden *\o/*

Herkenbaar Salsa. Vanochtend rond half 8 werd Mera wakker en dan weet ik dat ze moet poepen en plassen. Maar het goot op dat moment dus ze heeft alleen een plasje gedaan. Zojuist tijdens de wandeling heeft ze twee keer gepoept want die zaten nog dwars :P
Als ik echt ga wandelen met de honden in de regen dan doen ze wel alles, maar in hun ééntje? Neeeeeee.

Arabella2000, hier dus ook. Ook met het traplopen. Nou moet ik zeggen dat het heel beheerst gaat dus het zij zo. Tegenhouden is gewoon niet te doen want dan gaat het luchtalarm af en die houd niet op.

Gefeliciteerd Kiwiwitje, bizar heh! Een jaar alweer!

Mag ik even een heel groot applaus voor Bodhi? *\o/* Het is hier natuurlijk weer zondag en op zondag meent iedereen zijn hond los te moeten laten lopen. Ik weet ook precies wie het is. Het is een buitenlands hondje die hier nu al een aantal jaar woont. Een oudere man met één kruk en hij had nog een andere hond aan de flexi en die buitenlandse liep dus los. In principe gaat dat dus goed als er geen andere honden lopen :Y) Maar blijkbaar is hij dus niet zó goed onder apél want in dit geval stak hij de straat over om naar Bodhi te komen. Hij kwam in een rechte lijn op Bodhi af en duwde zo zijn neus tegen zijn kop aan. Ik stond ondertussen een beetje te praten van, 'Het is goed jongen, kalm aan, er gebeurd niets'. En die hond maakte een soort 'speelsprongetje' en Bodhi volgde die sprong een beetje en daarna liep die hond een stukje verder. Ik heb Bodhi volledig de hemel in geprijsd want hij heeft niet gegromd, geblaft of uitgevallen *\o/* *\o/* Die man kreeg die hond amper terug geroepen, hij liep maar te fluiten en te doen. Maar een excuses naar mij? Ho maar. Hij had best even naar de overkant kunnen roepen, 'Excuses!', maar nee hij keek een paar keer naar mij en ik deed Bodhi z'n label overdreven goed, maarja. Ik weet waar ze wonen en als het nog een keer gebeurd gaat er (wederom) een melding naar de gemeente. Hond werd ook niet aangelijnd daarna.

Bodhi deed het ónwijs goed en ik ben heel trots op hem *\o/* (en ook op mezelf dat ik zo kalm bleef, ook dat speelt een rol natuurlijk)

En Mera .. ja Mera is Mera, pretletter. Die stond oog in oog met zo'n zwart witte vogel die vergat weg te vliegen. Beest schrok zich vervolgens te pletter toen die om keek. Mera kon wel haar bucketlist afstrepen, een vogel van dichtbij ontmoeten. :')

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:40

Beterschap met Skip en gefeliciteerd met Djessey! En Denies, wat goed van Bodhi!! :D

Hier heb ik misschien geluk vandaag. Vanwege het slechte weer wordt misschien de optocht afgelast, dus als jullie allemaal voor me zouden willen duimen? :')
Dan kan ik lekker thuisblijven met de jongens

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:46

E_J schreef:
Beterschap met Skip en gefeliciteerd met Djessey! En Denies, wat goed van Bodhi!! :D

Hier heb ik misschien geluk vandaag. Vanwege het slechte weer wordt misschien de optocht afgelast, dus als jullie allemaal voor me zouden willen duimen? :')
Dan kan ik lekker thuisblijven met de jongens

Zo da’s relaxed! Zou fijn zijn voor jullie. Ook zo lekker dat knalvuurwerk dit jaar verboden wordt, lekker rustig voor alle diertjes.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:51

xDenies Wat knap zeg!

Tsja mensen menen altijd dat het maar moet kunnen om te ‘snuffelen’. Nu kan ik niet zeggen dat mijn hond nooit op iemand afrent (in losloopgebied) maar dat probeer ik te voorkomen.

Gisteren nog stond ik met Jones in de Intratuin, hadden we ineens een cocker aan onze kont hangen. Jones helemaal hyper. Ik snap dat niet, voor hetzelfde geld bijt ‘ie zijn kop eraf, weet jij veel. Ok nou ziet echt NIEMAND Jones daarvoor aan maar toch :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 10:51

Wat goed Denies! Dat geeft vast weer een heerlijke Boost!

Dankjewel! voor de felicitaties!

Dat zou fijn zijn EJ

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 11:05

Ik kwam net deze foto tegen

<3Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:05

RoosvanBlue schreef:
xDenies Wat knap zeg!

Tsja mensen menen altijd dat het maar moet kunnen om te ‘snuffelen’. Nu kan ik niet zeggen dat mijn hond nooit op iemand afrent (in losloopgebied) maar dat probeer ik te voorkomen.

Gisteren nog stond ik met Jones in de Intratuin, hadden we ineens een cocker aan onze kont hangen. Jones helemaal hyper. Ik snap dat niet, voor hetzelfde geld bijt ‘ie zijn kop eraf, weet jij veel. Ok nou ziet echt NIEMAND Jones daarvoor aan maar toch :')

In een losloopgebied kan je zoiets verwachten, hoe wel het niet netjes is. Maar ik loop hier gewoon op straat, op een grasveld, op een stoep en tussen de huizen en waar auto's rijden. Daar hoef ik dat niet te tolereren.

Ondanks dat mijn hond wel toont dat ie iemand z'n kop er af kan bijten, het houd mensen niet tegen. (Als Bodhi zich groot maakt dan is het gewoon een beer en persoonlijk vind ik zijn gegrauw/uitval geblaf nou niet erg vriendelijk klinken, maar hee wie ben ik).

Maar in dit geval; voor hetzelfde geld had er een auto aangekomen. Ik hoef niet mee te maken hoe een andere hond wordt aangereden :( (en ook niet hoe mijn hond dus wel uitvalt, maar dat ging gelukkig goed dus niet over nadenken).

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:07

kiwiwitje schreef:
Ik kwam net deze foto tegen

<3[ [url=m/0wtnct.png]Afbeelding[/url] ]

Ik moest dus gelijk aan een liedje denken:

Citaat:
We're soarin', flyin', there's not a star in heaven that we can't reach,
If we're tryin', yeah we're breakin' free.
Ooh, we're breakin' free! Ooh

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 11:13

hahahaha _O- high school musical! :P

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:59

Kiwitje gefeliciteerd met de jarige Diva. Is wel snel gegaan zeg. Y)(^)

Beterschap met Skip, hopen dat ie snel opknap.

Wat is Dex een leukje.

Super Denies terecht mag je trots zijn op Bodhi.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 13:16

Nog even spammen hier. voor iedereen die mij of BarkKing niet op fb/instagram heeft

Afbeelding
Afbeelding

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:18

Leuk zeg! Gefeliciteerd! :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:23

Aah wat leuk <3

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:47

Aaah wat leuk kiwiwitje!!

Het is zeker! De optocht gaat niet door *\o/*
Heeft pup-lief toch nog een lekker relax dagje vandaag

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:50

Skip net achter moeten laten bij de da. Hangt aan het infuus ivm uitdroging.

Vanavond om 7 uur weer terug en hopelijk mag hij dan mee naar huis.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:02

Yeah gefeliciteerd! Leuk die taart zo.

EP: jammer voor de verenigingen maar komt zooooo goed uit. Fijn!

RoosvanBlue

mvdende schreef:

Oh jeetje arm beessie :( Zo’n infuus helpt vaak een hele hoop gelukkig. Fingers crossed!

Salsa

mvdende schreef:

Veel beterschap. Hopelijk knapt hij goed op van het infuus.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 14:04

Hopelijk knapt Skip snel op!

Hier ook bijna alle optochten afgelast. Hoop dat die hier in t dorp nog wel doorgaat. Wilde er met Djessey heen.
Maar EJ voor jullie top natuurlijk :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:11

mvdende schreef:

Och jeetje, dat is wel een goede keus van de DA. Sterkte!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:32

Oh arme Skip beterschap hopelijk knap ie op en mag ie vanavond mee naar huis.

Haha geweldig kiwitje iedereen geniet ook gewoon van de taart.