Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
betadine schreef:Proficiat met je resultaten. Mooie pupjes kome ner toch steeds voorbij.
Hier minder goed nieuws. Ness heeft kennelhoest. Waarschijnlijk woensdag op de hondenschool overgekregen en kennelhoest vaccin heeft hij nog niet gehad. Antibiotica en goed in de gaten houden. Gistermorgen was hij volledig suf en geen eetlust, maar in de namiddag was de eetlust terug en was hij ook actiever. Eventjes huisarrest voor hem
kiwiwitje schreef:Natuurlijk ben je welkom Joker! Wat leuk en spannend! Je hebt al een leuke fokker op het oog dus? Mag je foto's van papa en mama delen?
Zoe_97 schreef:Leuk! In de werklijnen ben ik niet echt bekend. Ik heb momenteel 2 borders. 1 uit het asiel. Aan bouw af te leiden kruising show en werklijn. Mijn reu een volle showlijn. En mijn toekomstige pup ook een volle showlijn met sportouders.
TheJokerr schreef:kiwiwitje schreef:Natuurlijk ben je welkom Joker! Wat leuk en spannend! Je hebt al een leuke fokker op het oog dus? Mag je foto's van papa en mama delen?
Fokker niet specifiek, Gary of My Mac wordt zeker de vader, maar deze dekken over de hele wereld. Ik werk al met wat nakomelingen van deze 2 geweldige reuen en die hebben allemaal echt potentie.
Plus ik ken de dekreuen persoonlijk, dat is toch altijd fijn en ze zijn echt enorm sociaal!Zoe_97 schreef:Leuk! In de werklijnen ben ik niet echt bekend. Ik heb momenteel 2 borders. 1 uit het asiel. Aan bouw af te leiden kruising show en werklijn. Mijn reu een volle showlijn. En mijn toekomstige pup ook een volle showlijn met sportouders.
Ik ben juist niet bekend in de showlijnen! Bij ons is alles praktisch
Zoe_97 schreef:Als die reuen zoveel dekken. Zit er dan neit enorm veel inteelt in? Ik kies juist voor de minder gebruikte lijnen om inteelt percentage omlaag te krijgen.
kiwiwitje schreef:Spannend! Dus je houd fokkers in de gaten waar deze reutjes gedekt hebben en daar ga je dan kijken?