Het veldje is voor iedereen en niet alleen voor die hond en eventueel andere teefjes...
Ik had gisteren ook een leuke uitdaging
ik was ook op een losloopgebied met mijn pup van inmiddels 10 maand en de hond van mijn moeder van 12. Wij waren lekker even aan het spelen en wandelen tussen het werk door en op de terugweg kwamen er 4 ambtenaren langs gewandeld in hun pauze. Voor ik het wist was mijn "pup" in zijn vrolijk stuiterbui en rende incl. flapperende oren vrolijk op de mensjes af, 3 van de vier moesten lachen om zijn vrolijke gestuiter en de vierde riep toen hij tegen haar opsprong. Wat belachelijk zulke honden horen aangelijnd....Aan de ene kant denk ik daarvan, ja ik had het voor moeten zijn (maar dat lukt helaas nou eenmaal niet altijd) en aan de andere kant denk ik
ga lekker een andere wandelroute kiezen dan dwars door een hondenlosloopgebied (die zijn hier bijzonder schaars) en sla gewoon linksaf ipv rechtsaf als je ziet dat er een hond los loopt
Maar stiekem vind ik die laatste mening een beetje asociaal maar ook wel weer terecht

het losloopveldje is al maar 100 x 100 meter maximaal

.