Mossel schreef:Wassen is stom..[ [url=m/cNGl2V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wassen is superstom. Maar zwemmen in ijskoud water is awesome.
Rare honden die Aussies
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Hannanas schreef:Nicky en Levita, leuk leuk leuk!
Ik vind de divine Aussies erg aanspreken, avanti en freckles als nakomelingen zijn mooi gelukt. En donker red bi en tri met weinig wit in het gezicht vind ik echt prachtig. Lekkere vlotte aussies, mooi gebouwd, mooi in evenwicht, geen extremen. Ik ben ook errrug benieuwd naar de pups van joesie.
Zijn jullie aussies ook zo blij nu met dit weer?
Simbaa schreef:Ik heb een Aussie zonder stamboom, omdat ik klaar was met het selectiebeleid van de stamboom-fokkers. Helaas, had het graag anders gezien, maar ben super blij nu met mijn hond!
Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje een minder fijn beeld heb van de “stamboom-eigenaren”, vaak omdat er op mijn hond wordt neergekeken. Dat blijkt ook wel uit sommige opmerkingen hier en op een bepaalde facebook mag er met niet stamboomhonden niets geplaatst worden. Ieder zijn mening natuuurlijk, maar vind dat iedereen elkaar in zijn waarde moet laten. Haha wat dat betreft ben ik echt een frust, als je iets onaardigs zegt over mijn hond
Hond heeft er in ieder geval zelf geen last van :
Edit: Hahaha, ik lees nu dat ik hier dus eigenlijk ook niet in dit topic mag posten. Precies wat ik bedoel dus, maar hierbij mijn excuses
Edit 2: Oeps ik was te voorbarig en zie dat ik een bericht verkeerd gelezen had, waardoor ik dacht dat mensen liever hadden dat alleen stambooms hier postten. Excuses nr. 2 dus. Het wordt tijd voor bed!