Ik wil ook eens wat takken gaan halen ergens, ik weet dat ze wilgentakken en fruitboom takken lekker vinden, maar die zijn niet te krijgen hier in de buurt.. Bamboe is een goed idee.. Mogen ze nog meer soorten takken? Daar ben ik dan weer niet zo in thuis..
Ik heb weer een mooi meisje op het oog.. ik had gewoon weer niet moeten kijken Ik twijfel een beetje.. ze is wel heel leuk..
Haha jullie wonen allemaal zo ver weg! Vandaag een zak paprika blad gehaald bij de teler, dr zaten nog allemaal baby paprika's bij ook nog, dus ze hebben dubbel feest En bij de Nettorama een paar kratten witlof ingeslagen voor 39ct per halve kilo En nog een zak voederwortels Die beesten worden helemaal niet verwend hoor. Als ik buiten kom schreeuwen ze moord en brand hier, alsof ze nooit wat krijgen
Ow hier niet hoor, hier vreten ze alles Ze krijgen hier ook elke dag wat anders, maar het meeste krijgen ze wortelen, witlof, andijvie en paprika. Maar ze eten bv. ook bleekselderij, alle soorten sla, stelen van de broccoli, mais, maisbladeren.. alle soorten fruit.. je kunt het zo gek niet bedenken en ze eten het
Ruby1995
Geplaatst: 06-03-15 22:08
Dit heb ik besteld, ben benieuwd. Van de theemutsen zijn ze ook fan maar ik minder omdat ze daarmee voetballen.
Ik ga binnenkort een keer fleece halen en het zelf maken, dan kan ik gewoon e leukste kleurtjes uitkiezen en het kost minder Ik zag daar een super leuk kasteeltje zeg! Die ga ik ook een maken