Is hij denk ik ook niet veel, maar Beau is een veteraan dus springt een klasse lager Hoe groot is Levi?
Seni schreef:Ik ben zo stom dat ik vergeten ben welke,categorie ik mij ingeschreven heb.... Beginners groot Mogen we inde catalogus gewon Bodhi zetten? Of wil je daar de hele stamboomnaam erbij?
Drukke bedoeling die wedstrijd, Machie!Mijn zondagmiddag bezigheid [BB-ITP] Tay, Duitse Herder bijna 11 maanden, manwerk in de zon
Gelukkig! Begon al te twijfelen of ik debutabteb ad gekozen, maar dat zou echt teveel van het goede zijn :pIn de catalogus mag gewoon Bodhi staan Ik zal zo die fotos nog bekijken
EmptyWords schreef:kan zijn dat we even langskomen Ohw kan, ik ben er niet. Ik train op vrijdag Jacq geeft les vanavond dacht ik. Beginners en n wedstrijdgroep
Hhilde schreef:Is hij denk ik ook niet veel, maar Beau is een veteraan dus springt een klasse lager Hoe groot is Levi?Ahhh vandaar! Levi was iets van 41,5 cm
KarinW86 schreef:Hhilde schreef:Is hij denk ik ook niet veel, maar Beau is een veteraan dus springt een klasse lager Hoe groot is Levi?Ahhh vandaar! Levi was iets van 41,5 cmBeau 48 cm dus toch wel groter, maar springt dus lager
Zo, eerste les gehad. Ging niet slecht.Mecx werd wel opgewonden van alle rennende en roepende mensen haha dus af en toe was de controle wel ver te zoeken Geoefend met de tunnel, band, sprong en wip.Al met al trots op Mecx.
Onze trainingen zijn morgen weer.Flappie neem ik nog maar niet mee voor de zekerheid ivm loops.Vandaag heeft ze wel heerlijk genoten in het bos