Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Keeva schreef:Jammer, Pieteritus, misschien later nog 'ns proberen ? De eieren van de ayam cemani zijn gewoon wit, maar verder is echt alles zwart, ook de organen schijnen zwart te zijn. Vind het wel leuk om 'ns te proberen een paar kuikens daarvan uit te broeden !
Amaris, ik heb de Puisor Nou (sorry, heb even geen foto paraat). Kunnen 51 eieren in, broed er nu voor het tweede jaar mee en ik ben eigenlijk erg tevreden over het resultaat.
mirim schreef:Zo onze haan heeft het voor elkaar!
Hij woont samen met ons oude krielkipje. Het is een redelijk gelukkig stel, maar de kip is de baas en maakt uit wat de haan wel en niet mag. Haar voeren mag wel, haar een beurt geven mag niet![]()
Nu heeft de haan er wat op bedacht...tenslotte is het een ECHTE haan en het is voorjaar.
Zodra kip even haar eigen ding aan het doen is vliegt hij over de sloot, pakt een lief mooi kippetje van de buurvrouw, schudt zich even flink uit, kijkt snel om zich heen en vliegt weer terug naar zijn eigen oude wijf
Keeva schreef:Jammer, Pieteritus, misschien later nog 'ns proberen ? De eieren van de ayam cemani zijn gewoon wit, maar verder is echt alles zwart, ook de organen schijnen zwart te zijn. Vind het wel leuk om 'ns te proberen een paar kuikens daarvan uit te broeden !
Amaris, ik heb de Puisor Nou (sorry, heb even geen foto paraat). Kunnen 51 eieren in, broed er nu voor het tweede jaar mee en ik ben eigenlijk erg tevreden over het resultaat.
Mando schreef:Ik heb deze 2e hands gekocht.
Van de 20 eieren had ik er 9 uit en dat voor de eerste keer.
http://www.kippenhuis.nl/broedmachine-covina-24